آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

ظریف به مجلس می‌رود



اخبار,اخبار سیاسی ,سؤالات نمایندگان مجلس از محمدجواد ظریف

 

اخبار سیاسی - ارجاع سؤالات نمایندگان از وزیر خارجه به صحن علنی
ظریف به مجلس می‌رود

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: به‌علت پایان مهلت قانونی بررسی سؤالات نمایندگان از وزیر امور خارجه در این کمیسیون و با درخواست سؤال‌کنندگان، سؤالات مذکور برای بررسی به صحن علنی مجلس ارجاع داده شد.

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خانه ملت از ارجاع سؤالات نمایندگان مجلس از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به صحن علنی مجلس خبر داد و گفت:‌ بر اساس آیین‌نامه مجلس در صورتی که وزرا برای دو بار جهت پاسخگویی به سؤالات نمایندگان در کمیسیون‌ها حاضر نشوند، سؤال‌کنندگان می‌توانند سؤال مذکور را برای بررسی به صحن علنی مجلس ارجاع دهند، این قانون در مواردی که حتی غیبت وزیر موجه هم باشد، اجرایی می شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس، ادامه داد: وزیر امور خارجه بر اساس قانون باید برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان به صحن علنی مجلس بیاید، اما زمان بررسی این سؤالات از سوی هیأت رئیسه مجلس تعیین می شود.

پیش از این در دستور کار این هفته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از وزیر خارجه دعوت شده بود تا برای پاسخگویی به سؤال مشترک 12 نفر از نمایندگان، سؤال مشترک 40 نفر از نمایندگان، سؤال مشترک 11 نفر از نمایندگان، سؤال ابراهیم آقامحمدی و حسینعلی شهریاری و موسی‌الرضا ثروتی در جلسه کمیسیون حضور یابد که به علت شرکت در مذاکرات هسته‌ای موفق به حضور در جلسه کمیسیون نشد.
اخبار سیاسی - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------