آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

نماینده مجلس: چرا به تخلفات احمدی‌نژاد رسیدگی نمی‌شود؟



اخبار,اخبار سیاسی ,تخلفات احمدی‌نژاد

 

اخبار سیاسی - نماینده مجلس: چرا به تخلفات احمدی‌نژاد رسیدگی نمی‌شود؟

وزیر بهداشت دولت اصلاحات درباره شواهد و قرائنی که از تلاش احمدی‌نژاد برای بازگشت به عرصه سیاست خبر می‌دهند، گفت: هر رئیس‌جمهور یا بهتر بگویم هر سیاستمدار سابقی می‌تواند به عرصه سیاست برگردد و نظام ما این قابلیت را دارد ولی اینکه چه کسی وارد شود باید مورد دقت فراوان قرار گیرد. 

مسعود پزشکیان نماینده در گفت‌و‌گو با سایت «روز نو»، با بیان اینکه ادبیات مردمی احمدی‌نژاد فقط در زمان رأی‌گیری بود، تصریح کرد: احمدی‌نژاد فقط در زمان انتخابات پایبند به اصول قانون و نظام بود و با توجه به رأی بالایی که در انتخابات آورد، تمامی قانون و حتی نظام را زیر پا گذاشت.
 
وی این شیوه را مزورانه خواند و ادامه داد: این نوع ادبیات و کار، درست و صحیح نیست و نظام باید حواس خود را درباره اینگونه افراد جمع کند.
 
پزشکیان در ادامه با توجه به تخلفات رئیس‌جمهور سابق افزود: جای سؤال دارد که چرا تا به امروز از سوی دستگاه‌های نظارتی، قوه قضائیه و دستگاه‌های ذی‌ربط، چه در دوران خدمت این آقا و چه الان که سمتی ندارد موضوع مورد پیگیری قرار نمی‌گیرد و چگونه است که این فرد و اطرافیان همدستش، اجازه دارند به هر بی‌قانونی دست بزنند و کسی مقابلشان یارای ایستادن ندارد.
 
وی این شیوه عملکرد دستگاه‌های نظارتی را بی‌قانونی‌تر از بی‌قانونی احمدی‌نژاد خواند و تأکید کرد: ما نباید به راحتی، گذشته خود را فراموش کنیم. اگر یادتان باشد پارسال هیچ‌گونه آرامشی در کشور وجود نداشت و هر لحظه ممکن بود درگیری سیاسی در جامعه اتفاق بیفتد که تبعاتش مشخص نبود چه باشد. این موضوع برای خیلی از افراد یک برگ برنده به حساب می‌آمد ولی الان شاهد هستیم که آرامشی در جامعه حاکم است که باید این آرامش را حفظ کرد و نباید اجازه مداخله به افراد بی‌شناسنامه و بدسابقه داد.
 
این نماینده اصلاح‌طلب مجلس در پایان با بیان اینکه اصولگریان باید تکلیفشان را مشخص کنند، اظهار کرد: اصولگرایان باید حد و مرز خود را با افراطیون مشخص کنند. آنها باید روشن کنند که آیا به کسی که همه قوانین، حتی مصوبات دولت خود را هم زیر پا می‌گذارد می‌شود اعتماد کرد؟ اما متأسفانه گویا اصولگرایان در مواجهه با افراطیون در خواب غفلت هستند.
اخبار سیاسی - روز نو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------