ناگفته‌های احمدی‌مقدم از گروگانگیری مرزبانان



اخبار,اخبار سیاسی ,گروگانگیری مرزبانان

 

اخبار سیاسی - ناگفته‌های احمدی‌مقدم از گروگانگیری مرزبانان

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نباید سرباز در گوشه‌ای از کشور رها کرده و از آن غفلت کنیم.

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در نشست فصلی فرماندهان استان‌ها و مراکز آموزش مرزبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه در گذشته حضور ما در برخی مناطق مرزی به شکل نمادین بود، گفت: امروز با تجهیز مرزها شاهد تغییرات گسترده‌ای در مرزها هستیم و حتی در سخت‌ترین جغرافیا و شرایط نیز نیروهای ما حضور دارند.

وی با تاکید بر ضرورت تأمین امکانات اولیه برای کلیه مرزها گفت: امیدوارم تا پایان امسال در مرزهای شرقی و غربی کشور جاده و تاسیسات به طور کامل ایجاد شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه حضور سپاه در مرزهای شرقی برای ما یک غنیمت بود، گفت: با حضور این نیرو در این نقطه از مرزها فعالیت‌های مرزبانی چهار برابر شتاب بیشتری گرفت.

احمدی‌مقدم ضمن ابراز امیدواری از رفع خلاءهای مرزی در شرق و غرب کشور گفت: توان مرزبانی ما سه تا چهار برابر افزایش داشته اما هنوز کافی نیست.

وی با اشاره به تجهیزات و امکانات فنی پلیس اظهار کرد: امروزه با این امکانات می‌توانیم از اتکا به نیروی انسانی کم کنیم.

راه‌اندازی شبکه اطلاعات مردمی در مرز
فرمانده نیروی انتظامی از راه‌اندازی شبکه اطلاعات مردمی در مرز خبر داد و در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حادثه گروگانگیری 5 نفر از مرزبانان در سیستان و بلوچستان، گفت: این حادثه نشان داد که خلاءهایی در سازمان وجود دارد و یکی از این خلاءها نظارت فرماندهان ارشد بود، به طوری که در برخی موارد ، فرمانده‌هان طی چند روز متوالی از پاسگاه بیرون نیامده بودند و این بیانگر این بود که نظارت ما مشکلاتی داشت.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه چرا باید سربازان ما در جایی حضور دارند که وقتی باران می‌بارد به چادر پناه ببرند، گفت: فرمانده موظف بود که پست این سربازان را تعویض کند.

وی با بیان اینکه هر فرمانده موظف است دو رده پایین‌تر از خود را نظارت کند، خاطرنشان کرد: نباید سرباز را در گوشه‌ای از کشور رها کرد و از آنها غفلت کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تغییر مسیر قاچاق مواد مخدر به دریا اظهار کرد: در این خصوص باید تجهیزات دریابانی را افزایش دهیم اما این تجهیزات گران است.
اخبار سیاسی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------