آخرین اخبار سیاسی

عراقچی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است

دبیر شورای راهبردی سیاست خارجی و معاون سابق وزارت خارجه گفت: مذاکرات سیاسی دست آوردهای میدانی را نقد می‌کند. باید پس از زدن ضربه نظامی وارد…

شکایت بابک زنجانی از حمید حسینی



اخبار,اخبار سیاسی , بابک زنجانی

 

اخبار سیاسی -  احضاریه به «اتاق تهران» ارسال شد
شکایت بابک زنجانی از حمید حسینی

آب‌خنک‌خوردن در زندان اوین سرنوشت این روزهای مردی است که پله‌های ترقی را چند تا در میان طی کرد و حالا تیم وکلایش هنوز پیگیر پرونده‌ها هستند.

چندی پیش نامه‌ای خطاب به یحیی آل‌اسحاق نوشته بود که در آن نامه «حمید حسینی» برای حضور در دادگاه احضار شده و مراتب به رییس اتاق گزارش شده بود. نامه از بازپرسی برای «اتاق تهران» آمده بود و ماجرا به شکایت زنجانی از رییس اتحادیه پتروشیمی اتاق تهران مرتبط بود؛ شکایتی که ریشه در انجام یک مصاحبه داشت.

 

گفت‌وگوی آذر سال گذشته حمید حسینی با موضوع بابک زنجانی برای او هزینه‌بر شد و درست یک روز پس از انتشار گفت‌وگو در «شرق» وکیل بابک زنجانی از او شکایت کرد. پیگیری‌های «شرق» نشان از آن دارد که تیم وکلای بابک زنجانی مشغول کارند و طرح برخی دعواها از سوی وکلای او، کماکان در مراجع قضایی در جریان است.

 

مهر دبیرخانه بازپرسی روی نامه خورده و با خطی درشت از «یحیی آل‌اسحاق» خواسته شده تا به «حسینی» اطلاع‌ دهد 31اردیبهشت 93 در بازپرسی حاضر شود، البته تاریخ امضای نامه به 11روز پیش بازمی‌گردد. ماجرای شکایت از «حمید حسینی» به مصاحبه شهریور سال گذشته‌اش با روزنامه «شرق» برمی‌گردد، حالا محورهای شکایت روی میز عضو اتاق تهران قرار گرفته و برخی از بندهای گزارش‌ها لایت‌شده؛ یکی اینکه چرا او «بابک زنجانی را مهره‌سوخته» یک جریان دانسته و دیگری سخن حسینی درباره اینکه «زنجانی تخصص فوق‌العاده‌ای در صدور اسناد قلابی» داشته و «جای بسی تاسف است که با ده‌ها سند قلابی آزاد است.»به هر شکل در متن نامه ارسال شده، به بازپرسی تاکید شده که آقای حسینی باید در اسرع وقت خودش را در دادسرا معرفی کند.

 

حمید حسینی در گفت‌وگو با«شرق» از حضور در دادگاه در روز موعد خبر می‌دهد: «تا به حال در موضوع شکایت زنجانی دوبار به دادگاه فراخوانده شده‌ام، یکی همان فردای انتشار مصاحبه بود که وکیل علیه من طرح دعوی کرد و دیگری یک‌هفته بعد بود که روانه دادگاه شدم نه وکیل آمده بود و نه آقای زنجانی.

 

البته این را هم باید بگویم که زنجانی 10روز پس از انجام مصاحبه بازداشت شده بود و امکان حضور نداشت، بعد از عید هم نامه‌ای از سوی آقای آل‌اسحاق در اختیار من گذاشته شد که ادامه همان شکایت بود، این‌بار بیستم‌اردیبهشت وکیل را برای پیگیری و دفاع به دادسرا فرستادم.»در لابه‌لای نامه‌های حسینی مشخص است که خانم «س.ب» سال گذشته به وکالت از سوی «بابک زنجانی» علیه او طرح دعوی کرده تا حسینی در مهلت مقرر جهت اخذ توضیح در بازپرسی حاضر شود.
اخبار سیاسی - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------