آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رسانه‌های خارجی: اسرائیل به اصفهان حمله کرده است

شبکه فاکس نیوز مدعی شد: نیروی هوایی اسرائیل انجام چندین حمله هوایی به شهر اصفهان را تایید کرد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شبکه فاکس نیوز…

فرق روحاني با احمدي‌نژاد



اخبار,اخبار سیاسی ,فرق روحاني با احمدي‌نژاد

 

اخبار سیاسی - فرق روحاني با احمدي‌نژاد

یکی از مشکلاتی که عمدتا در دولت‌های گذشته بخصوص در دولت‌های نهم و دهم می‌توان از آن نام برد ایجاد فضای تنش و التهاب در فضای مدیریتی کشور و منتقل کردن این فضا به سطح جامعه بود.

یکی از ویژگی‌هایی که یک رئیس‌جمهور در شرایط بحران باید داشته باشد توانایی القای آرامش و امید به جامعه است چرا که مشکلات و التهابات در تمامی دولت‌ها و در همه برهه‌های زمانی وجود داشته و دارد و این هنر رئیس دولت را می‌طلبد که چگونه از انتقال این فضا به جامعه جلوگیری کند و در عوض مردم را نسبت به آینده روشن امیدوار کند.

 

اختلاف در نظر و روش‌های مدیریتی بین همه دستگاه‌ها وجود داشته است اما آنچه باید صورت پذیرد حل و بررسی این اختلافات در بین دستگاه‌هاست. آنچه مردم باید از آن مطلع شوند روند همکاری بین دستگاه‌ها برای حل مشکلات کشور است.

 

مردم جامعه باید همدلی صمیمانه دستگاه‌های مدیریتی کشور را شاهد باشند تا توانایی تحمل فشارها و سختی‌ها را داشته باشند چرا که با مشاهده خدمتگزاران خود که دغدغه حل معضلات و مشکلات آنان را داشته و دارند مردم جامعه نیز به پیشرفت و تعالی کشور امیدوار خواهندشد. آنچه در دولت احمدی‌نژاد به وقوع پیوست دامن زدن به اختلاف‌نظرها بین دولت و مجلس و دستگاه‌ها بود و هرروز شاهد موضع گیری رئیس دولت در مورد سایر دستگاه‌های کشور بودیم هرچند گاه شاهد کارشکنی‌هایی هم از سوی برخی دستگاه‌های دیگر در کار دولت بودیم اما موضع‌گیری‌های دولت، نامه‌نگاری‌های بین سران قوا و بعضا اظهارنظرات اطرافیان آقای احمدی‌نژاد باعث کاهش آرامش و اعتماد به دولت می‌شد.

 

آنچه اکنون از روند عملکرد دولت یازدهم برمی‌آید افزایش فضای اعتماد بین دولت و سایر دستگاه‌ها حتی با وجود اختلاف‌نظرها و القای آرامش در فضای مدیریتی کشور به مردم است . آنچه از سخنرانی‌های جناب روحانی در مجلس یا دیدار با فرماندهان سپاه یا سایر دستگاه‌ها دیده شده امری است که رهبر معظم  انقلاب بارها برآن تاکید کرده و می‌کند و آن ایجاد فضای آرامش در جامعه است که متاسفانه در دولت گذشته کمتر دیده شد.

 

توانایی شخص روحانی در این امر و اهتمام وی بر دامن نزدن به اختلافات امری پسندیده و ستودنی است که امیدواریم این روند دولت یازدهم در عدم ملتهب‌سازی فضای جامعه و القای آرامش به جامعه تا پایان این دولت ادامه داشته باشد و هیچ گاه شاهد بروز اختلاف در دستگاه مدیریتی کشور نباشیم.

احمد شيرزاد فعال سياسي

اخبار سیاسی - آرمان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------