آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

دلایل نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش‌ چیست؟



اخبار,اخبار سیاسی ,استیضاح وزیر آموزش و پرورش‌

 

اخبار سیاسی - دلایل نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش‌ چیست؟

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش شامل ۶ محور است که در حال حاضر به امضای ۱۵ نماینده مجلس رسیده است.

حجت‌الاسلام سید‌مهدی موسوی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که «دلایل طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس چیست؟» ‌اظهار داشت: این استیضاح ۶ محور دارد که شامل انتصاب مدیران آموزش و پرورش مبتنی بر گرایشات و رفتار‌های سیاسی، عدم پرداخت حقوق بازنشستگان و یا به تعویق افتادن حقوق آن‌ها، برنامه‌ریزی و مدیریت نامناسب در ساماندهی نیروی انسانی مانند تعیین محل خدمت معلمان دور از محل سکونت همسر و خانواده، است.

وی ادامه داد: عدم توجه به امور تربیتی و پرورشی در مدارس، عدم اجرای قانون مصوب مجلس مبنی بر استخدام مربیان پیش‌دبستانی‌، نیروهای شرکتی و حق‌التدریسی و عدم اجرای مصوبه مجلس مبنی بر افزایش مرخصی زایمان و شیردهی به ۹ ماه و استفاده از نیروهای ناکارآمد و بازنشسته در آموزش و پرورش از جمله موارد استیضاح است.

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد افزود: در حال حاضر ۱۵ نماینده طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را امضا کرده‌اند.

اخبار سیاسی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------