آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

مطهری: شکایت از من بی معنی است



اخبار,اخبار سیاسی , نماینده مردم تهران

 

اخبار سیاسی - مطهری: شکایت از من بی معنی است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره شکایت از وی توسط برخی از نمایندگان گفت: شکایت از من بی معنی و خنده دار است.

«علی مطهری» در گفت وگو با ایرنا درباره شکایت از وی توسط برخی از نمایندگان به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان افزود: من هم می توانم به دلایل متعددی از جمله اینکه چرا به حقوق مردم توجه ندارید، از آنان شکایت کنم.

مطهری با بیان اینکه ˈمن متن شکایت را دیدم، البته نمی دانم چه کسانی این شکایت را امضاء کرده اندˈتصریح کرد: این شکایت حول سه محور اظهارنظرهایم درباره آیت الله منتظری، نهضت آزادی و فتنه سال 88 است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارداشت: من هم می توانم شکایت کنم از آقای الف که چرا اظهارنظرهایش مثل من نیست یا عین من حرف نمی زند که این موضوع کمی خنده دار و بی معنی است.

مطهری خاطر نشان کرد: اگر اینگونه باشد من هم می توانم علیه این افراد شکایت کنم که چرا شما به حقوق مردم توجه ندارید و هیچ حد و مرزی برای رعایت حقوق مردم قایل نیستید. اگر اینگونه باشد من خیلی بیشتر از آنها شکایت دارم. پس کار این افراد بی معنی است.

به گزارش ایرنا، تعدادی از نمایندگان مجلس به تازگی شکایت نامه ای را علیه علی مطهری تنظیم و آن را به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارایه کرده اند؛ این نمایندگان معتقدند که اظهارات و رفتارهای مطهری دور از شان نمایندگی است.
اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------