آخرین اخبار سیاسی

معین الدین سعیدی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

معین الدین سعیدی: کودکان کار و نحیف شدن سفره های مردم مهمتر از بگیر و ببندهای حجاب نیست؟

نماینده مردم چابهار، ضمن انتقاد از وضعیت فعلی کنترل حجاب در خیابان ها، تاکید کرد: در بحث عفاف و حجاب باید به رویکرد امامین انقلاب رجوع…

زارعی: توضیحات وزیر علوم قانع‌کننده نبود



اخبار,اخبار سیاسی ,وزیر علوم

 

اخبار سیاسی - زارعی: توضیحات وزیر علوم قانع‌کننده نبود

یکی از طراحان استیضاح وزیر علوم گفت که توضیحات فرجی‌دانا در جلسه امروز برای نمایندگان قانع‌کننده نبوده و متقاضیان استیضاح فردا درباره این عضو کابینه تصمیم‌گیری خواهند کرد.

علی‌اصغر زارعی نماینده مردم تهران در مجلس و یکی از طراحان استیضاح وزیر علوم در مجلس در گفت‌وگو با تسنیم در تشریح جزئیات جلسه امروز استیضاح‌کنندگان با فرجی‌دانا، گفت:‌ در این جلسه، آقای وزیر از عملکرد خود گزارشی به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: نمایندگان سؤالات خود از وزیر علوم پرسیدند و آقای فرجی‌دانا هم پاسخ گفت اما در مجموع نمایندگان پاسخ‌های وزیر علوم را قانع‌کننده ندانستند.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین گفت: توضیحات امروز فرجی‌دانا در مورد اقداماتی که قرار بود برای رفع دغدغه‌های استیضاح کننده‌گان انجام دهد، قانع‌کننده نبود.

وی تاکید کرد: قرار است گزارش نتیجه جلسه امروز به استیضاح کنندگان ارائه شود تا آنها به صورت جمعی در جلسه‌ای که ظهر فردا برگزار خواهد شد، درباره استیضاح تصمیم‌گیری کنند.

زارعی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است رئیس‌ مجلس همانند گذشته برای استیضاح فرجی‌دانا پادرمیانی کند، گفت: خیر، ما چنین برنامه‌ای نداریم.

اخبارسیاسی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------