آخرین اخبار سیاسی

روابط ایران و پاکستان ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

نتایج ناملموس سفر رئیسی به پاکستان؛ استفاده از عبارات کلی درباره خط لوله خبرساز و وظیفه این کشور برای امنیت مرزها

ایران و پاکستان سه ماه بعد از تنش مرزی به وجود آمده بین دو کشور، در بالاترین سطوح سیاسی دیدارهایی را برنامه‌ریزی کردند و ابراهیم رئیسی…

احتمال اضافه شدن 20 نماینده به مجلس دهم/ کدام استانهایی نماینده های بیشتر خواهند داشت؟



اخبار,اخبار سیاسی ,مجلس دهم

 

اخبار سیاسی - احتمال اضافه شدن 20 نماینده به مجلس دهم/ کدام استانهایی نماینده های بیشتر خواهند داشت؟

طرح افزایش ۲۰ نماینده مجلس هفته آینده در صحن علنی بررسی می‌شود. رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در این باره گفت: طبق نظر کمیسیون، به تعداد نمایندگان استان‌های آذربایجان شرقی، فارس، کرمانشاه و یزد یک نماینده افزوده می‌شود

امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: اعضای کمیسیون شوراها در جلسه عصر امروز طرح افزایش 20 نماینده مجلس و اصلاح جداول حوزه‌های انتخابیه بررسی کردند و قرار است این طرح در هفته آینده برای تصویب به صحن علنی مجلس ارسال شود.


او در ادامه گفت: طرح افزایش 20 نماینده از مهمترین طرح های مهم دور نهم مجلس بشمار می رود.


رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: طبق نظر کمیسیون مقرر شد تا عوامل سیاسی،اجتماعی، فرهنگی و قومی در کنار عوامل جمعیت مورد نظر قرار بگیرد.


خجسته گفت: طبق نظر کمیسیون وضعیت نمایندگان استان کرمانشاه، فارس، آذربایجان شرقی و یزد بررسی شد و مقرر شد تا به هر یک از این استان‌ها یک نماینده افزوده شود.


نماینده مردم همدان در خانه ملت با بیان اینکه در نشست امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی همچنین 5 نامزد مجلس برای عضویت در کمیسیون ماده 10 احزاب انتخاب شد و گفت: زاکانی، بخشایش‌اردستانی، دواتگری و میرمحمدی نامزد تصدی این حوزه شدند و در آینده ای نزدیک دو ناظر مجلس بر این کمیسیون در صحن علنی مجلس مشخص خواهند شد.


خجسته در پایان گفت: اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی جهت سرکشی به استان‌ها و دیدار با اعضای شورای شهر در استان‌های مختلف کشور پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری اعضای کمیسیون به یزد سفر خواهند کرد.

اخبار سیاسی - نسیم آنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------