آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

جزئیات هفتمین سفر استانی دولت



اخبار,اخبار سیاسی , سفر استانی دولت

 

اخبار سیاسی - جزئیات هفتمین سفر استانی دولت

معاون هماهنگی و امور اجرایی نهاد ریاست جمهوری گفت: با وجود برگزاری جلسه استیضاح وزیر علوم در روز چهارشنبه هیچ تغییری در برنامه سفر استانی رئیس جمهور به اردبیل صورت نگرفته است.

علی اصغر احمدی با اعلام این خبر که برنامه سفر رئیس جمهور به استان اردبیل کما فی السابق برقرار خواهد بود، گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته رئیس جمهور روز چهارشنبه ۲۹ مرداماه به استان اردیبل سفر می کند و در ابتدای این سفر با مردم این استان دیدار و در جمع آنان سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: همچنین برگزاری جلساتی با حوزه های تخصصی، دیدار با علما، ایثارگران و نخبگان این استان، شرکت در جلسه شورای عالی اداری و نشست خبری با خبرنگاران از جمله برنامه های رئیس جمهور در این سفر خواهد بود.

معاون هماهنگی و امور اجرایی نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: همچنین برخی از وزیران و معاونان رئیس جمهور به برخی از شهرهای استان اردیبل به نمایندگی از رئیس جمهور سفر و از نزدیک با مردم دیدار خواهند داشت.

سفر به اردبیل هفتمین سفر استانی کاروان تدبیر از آغاز دولت یازدهم است. پیش از این رئیس جمهور و هیئت دولتبه استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، کردستان، چهارمحال و بختیاری سفر کرده اند.

سفر رئیس جمهور در حالی در برنامه روز چهارشنبه وی قرار دارد که طبق درخواست دولت استیضاح وزیر علوم در مجلس نیز در همین روز برگزار می شود.

بنا براین گزارش، محمد باقر نوبخت معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور امروز در پاسخ به سئوال خبرنگاران درباره حضور رئیس جمهور در مراسم استیضاح فرجی دانا گفت: سفر رئیس جمهور به استان اردبیل برای حضور در جمع مردم آن از پیش برنامه ریزی شده بود و در این جلسه هیات وزیران بنا به تناسب کاری که با این موضوع دارند حضور خواهند یافت.

اخبار سیاسی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------