آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

زمان سفر رئیس جمهور به مازندران



اخبار,اخبار سیاسی , سفر رئیس جمهور به مازندران

 

اخبار سیاسی - رئیس جمهور مهرماه به مازندران سفر می‌کند

وی درباره سفر رئیس جمهور به مازندران گفت: قرار بود در اواخر بهار، میزبان رئیس جمهور باشیم، که این برنامه صورت نگرفت و به رئیس جمهور هم اعلام کردیم که مردم مازندران انتظار داشتند رئیس دولت یازدهم، زودتر از اینها به مازندران سفر کند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه رئیس جمهور اوایل پاییز به مازندران سفر می‌کند، گفت: نظر رئیس جمهور بر این بوده که ابتدا به مناطق کمتر توسعه یافته سفر کنند.

به گزارش فارس، ربیع فلاح جلودار ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت: طرح تحول سلامت از انقلابی‌ترین اقدامات دولت یازدهم است.

وی با بیان اینکه ما نگفتیم که مازندران استان گل و بلبل است، افزود: اما باید این استان را به سمت این فضا هدایت کنیم.

فلاح با اشاره به اینکه مازندران نیاز به سند توسعه چشم‌انداز گردشگری دارد، تصریح کرد: همه زمینه‌های گردشگری در استان به صورت بالقوه فراهم است و باید ظرفیت‌ها را در کنار هم قرار داده و به نتیجه برسیم و این مسئله نیاز به زمان دارد.

وی با بیان اینکه گردشگری از محورهای مهم کار ما در استان است، افزود: سودآوری در زمینه گردشگری، کمتر از فعالیت در حوزه کشاورزی نیست.

استاندار مازندران درباره انتصاب مدیران دولت در استان با اشاره به اینکه در طول عمر خود، از افراط و تفریط به دور بودیم و افرادی هستیم که اخلاق‌مداری و توجه به کرامت انسانی را مورد نظر قرار می‌دهیم و افرادی که سیاست‌های دولت را پیگیری می‌کنند در مناصب خود باقی می‌مانند اما اگر مدیری وجود دارد که سیاست‌های دولت را پیگیری نمی‌کند و این مسئله از چشم ما به دور مانده است، به ما اعلام کنید.

وی درباره سفر رئیس جمهور به مازندران گفت: قرار بود در اواخر بهار، میزبان رئیس جمهور باشیم، که این برنامه صورت نگرفت و به رئیس جمهور هم اعلام کردیم که مردم مازندران انتظار داشتند رئیس دولت یازدهم، زودتر از اینها به مازندران سفر کند.

فلاح با اشاره به اینکه رئیس جمهور اوایل پاییز به مازندران سفر می‌کند، افزود: نظر رئیس جمهور بر این بوده که ابتدا به مناطق کمتر توسعه‌ یافته سفر کنند که البته مازندران هم می‌تواند جزو این استان‌ها باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر صدایی در استان با ما موزون نیست، اعتقاد داریم آن صدا هم صدای درستی است و اصل اعتدال را در هر شرایطی رعایت می‌کنیم.

129 تغییر مدیریتی در استان ایجاد شد
معاون توسعه و منابع انسانی استاندار مازندران نیز اظهار داشت: حفظ سیاست‌های عمومی دولت، اعمال نظارت عالی بر دستگاه‌های اجرایی و ایجاد هماهنگی از وظایف استانداری‌ها، بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها است.

حسن خیریانپور ادامه داد: امروز مدیریت عالی استان با شناخت دقیق و عمیق از مسائل مازندران، برنامه‌ریزی برای مدیریت، اجرا و نظارت دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه موضوعات مهم مانند پروژه‌های محرک توسعه، غافل نماندن از وضعیت مردم و تعادل در پیگیری مسائل در سرلوحه مدیریت عالی استان قرار دارد، افزود: ایجاد آرامش، وفاق و همگرایی برای توسعه استان در استراتژی کاری استاندار مازندران قرار دارد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه از مشکلات مردم غافل نیستیم، گفت: اصلاح نظام اداری را در هشت ماده پیگیر هستیم.

خیریانپور با بیان اینکه مدیران ما نباید محافظه‌کار باشند، تصریح کرد: 129 تغییر مدیریتی در استان ایجاد شده است که شامل 49 مدیرکل دستگاه اجرایی، 17 مدیرکل ستادی استانداری، 15 فرماندار، 11 معاون فرماندار و 33 بخشدار است.
اخبار سیاسی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------