آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

فرجی دانا جلسه استیضاح را با کلاس درس اشتباه گرفت درحالیکه مخالفانش آنجارا اتاق جنگ کردند



اخبار,اخبار سیاسی ,استیضاح وزیر علوم

 

اخبار سیاسی - فرجی داناجلسه استیضاح را با کلاس درس اشتباه گرفت درحالیکه مخالفانش آنجارا اتاق جنگ کردند


گرچه جناب وزير در روز استيضاح سعي كرد از مدار ادب و اخلاق خارج نشود و با ارائه آمار و اسناد، صحت و سلامتي رفتار و عملكردش را در وزارتخانه اثبات و اعلان كند اما ايشان اساسا توجه نداشت كه با چه جناح و جمعيتي مواجه بوده و قصد و انگيزه مخالفانش چيست؟

 

يعني آقاي فرجي‌دانا نتوانست همچون استيضاح‌كنندگان پاسخ‌هاي خطي و محوري به مخالفان بدهد و به موضوعاتي كه مطرح مي‌كرد كسي توجه نداشت و متناسب مباحث و محورهاي بحث نبود، بلكه جلسه استيضاح را كلاس درس دانشگاه مي‌پنداشت كه به اشكالات و پرسش‌هاي علمي دانشجويان پاسخ مي‌داد در حالي‌كه موافقان استيضاح، وزارت علوم را «ستاد جنگ» خواندند كه اصلاح‌طلبان و دشمنان اقتدارگرايان آن را مديريت مي‌كنند.

 

اصولا نحوه مواجهه جناب فرجي‌دانا و نوع ادبياتي كه استفاده كرد تحت هيچ عنواني با جلسه استيضاح و موضوعات آن همخواني و هماهنگي نداشت، بلكه كاملا متناقض بود و ضعف و ناتواني ايشان را به نمايش گذاشت.

 

آقاي فرجي‌دانا گويا فراموش كرده بودند كه طراحان اصلي استيضاح حاميان و همراهان همان نامزد انتخاباتي بودند كه در مناظره انتخاباتي سال 88 يكي از نامزدها را سوژه قرار داده بود و هرچه توانست دروغ و تهمت و افترا به شخصيت‌هاي اصلي نظام از جمله رييس‌جمهور كنوني وارد كرده بود و هيچ‌گاه به كسي پاسخ نداد كه چرا آن بهتان‌ها را زده است؟

اخبار سیاسی - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------