آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

درایتی:امر به معروف به شیوه انصار حزب الله باعث ضربه زدن به اسلام می شود



اخبار,اخبار سیاسی , فساد مالی

 

اخبار سیاسی - درایتی:امر به معروف به شیوه انصار حزب الله باعث ضربه زدن به اسلام می شود/تندروها می خواهند فساد مالی دولت قبل لاپوشانی شود

وی ادامه داد: شعار امر به معروف و نهی از منکر که از جانب این تندرو ها صادر می شود فقط سرپوشی است که برای لاپوشانی فساد مالی دولت قبل استفاده می شود.

مشاور رییس دولت اصلاحات گفت: ورود گشت انصار حزب الله به خیابان سناریوی تکراری است که در دولت اصلاحات هم با شعار برخورد با بد حجابی شروع شد و بعد جلسات و همایش ها را بر هم می زدند و بعد ها اتفاقات ناگواری را رغم زدند.

سیدمصطفی درایتی در  گفتگو با روز نو در مورد خطر ورود گشت های انصار حزب الله به خیابان ها اظهار کرد: لزومی ندارد در کشور قانون مند که نظام قضایی مدونی دارد این گروه غیر قانونی برای امر نهی کار کنند. البته امر به معروف و نهی از منکر به شیوه اینها باعث ضربه زدن به دین و وهن اسلام می شود و باعث ایجاد شبهه در جامعه می شود.

وی ادامه داد: شعار امر به معروف و نهی از منکر که از جانب این تندرو ها صادر می شود فقط سرپوشی است که برای لاپوشانی فساد مالی دولت قبل استفاده می شود.

وی اظهار کرد: این گروه تندرو بعد هشت سال از خانه شان بیرون آمدند تا جو را متشنج کنند تا فساد دولت قبل که واسطه حمایت سر دسته های آنان بود بررسی و مشخص نشود. اگر هدف آنها امر به معروف بود در دولت قبل نباید سکوت می کردند و اینکه در آن زمان سکوت کردند خودش باعث ایجاد شبهه می شود که هدف انها چیزی جز ایجاد فشار سیاسی به دولت نیست.

درایتی خاطر نشان کرد: این گروه بدون سازماندهی فعالیت نمی کند  و شرع را بهانه قرار می دهند تا دولتی که منافع آنها را تامین نمی کند تحت فشار قرار دهند و متاسفانه اظهار نظرهایی که بعضی از ارگان ها شنیده می شود بیشتر جنبه حمایتی دارد.

وی گفت: اینها از جای خاصی دستور می گیرند کسانی آنها را در دوران اصلاحات به خیابان آوردند و تنش افرینی کردند و بعد در هشت سال دولت قبل آنها را سکوت کردند تا جایی که حتی یک اعتراض کوچک هم در قبال فساد گسترده آن زمان نکردند و الان هم دوباره دستور دادند که به عرصه سیاسی برگردند.

مشاور رییس دولت اصلاحات در پایان گفتگو با روز نو تاکید کرد: دولت اهرم فشار زیادی در قبال این گروه های خودسر ندارد و فقط می تواند مردم را آگاه کند و با فشار افکار عمومی با آنها برخورد کند و در جائی هم مانع شوند تا آنها با بودجه دولتی که ممکن است از آن به نحوی بهره مند شود به فعالیت های خود ادامه ندهند.

اخبار سیاسی - روز نو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------