آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

انتقاد وکیل مدافع مهدی هاشمی از انتشار مطالب دادگاه



اخبار,اخبار سیاسی,مهدی هاشمی

 

اخبار سیاسی - انتقاد وکیل مدافع مهدی هاشمی از انتشار مطالب دادگاه

وکیل مهدی هاشمی درخصوص زمان بعدی دادگاه اظهار کرد: زمان بعدی دادگاه مشخص نیست اما به احتمال زیاد جلسه بعدی هفته آینده برگزار می شود.

وکیل مدافع مهدی هاشمی، با بیان اینکه انتشار مطالب دادگاه غیرعلنی یک جرم عمومی است گفت: دادستان باید این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش ایرنا، «سید محمود علیزاده طباطبایی» در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار مطالبی از دادگاه غیرعلنی مهدی هاشمی در روزنامه 9 دی افزود: رسایی جزییات دادگاه غیرعلنی را در روزنامه خود منتشر کرده است که این یک جرم عمومی است و دادستان باید پیگیر باشد.

وکیل مهدی هاشمی درخصوص زمان بعدی دادگاه اظهار کرد: زمان بعدی دادگاه مشخص نیست اما به احتمال زیاد جلسه بعدی هفته آینده برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در هر حال زمان دقیق جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی از سوی قاضی به ما ابلاغ می شود.

علیزاده طباطبایی با بیان اینکه دفاعیات همچنان ادامه دارد: تصریح کرد: در این جلسه اخیر من و دیگر وکیل مهدی هاشمی دفاعیات خود را ارایه کرده ایم ضمن اینکه خود مهدی نیز با حضور در دادگاه از خود دفاع کرد.

به گزارش ایرنا، پنجمین جلسه دادگاه مهدی هاشمی امروز در شعبه 28 دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی ایران با ریاست قاضی مقیسه برگزار شد. در پنج جلسه دادگاهی که در تاریخ های یازدهم و دوازدهم و بیست و هفتم مردادماه و همچنین سوم و چهارم شهریورماه (امروز) برگزار شد در دو جلسه اول کیفرخواست مهدی هاشمی قرائت شد و در سه جلسه دیگر مهدی هاشمی و وکلایش با نپذیرفتن اتهامات از این متهم دفاع کردند.
اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------