آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

قرار هاشمی رفسنجانی با فرجی دانا چه بود؟



اخبار,اخبار سیاسی ,هاشمی رفسنجانی

 

اخبار سیاسی - قرار هاشمی رفسنجانی با فرجی دانا چه بود؟

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با هماهنگی وزیر علوم وقت که متاسفانه این وزیر را برکنار کردند برنامه ریزی شده بود که رشته های دانشگاه آزاد از 2700 تا به 6300 رشته افزایش یابد.

به گزارش ایسنا، آیت الله هاشمی رفسنجانی در مراسم بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلبهار با حضور جمعی از مسئولان استانی اظهار کرد: به اینجا آمدم تا صرفا موقعیت جغرافیایی دانشگاه آزاد گلبهار را از نزدیک ببینم قبلا نیز در باره این مسئله صحبت هایی شنیده بودم.

وی افزود: استان خراسان رضوی همواره از مهم ترین استان های کشور بوده است و ما بر روی این استان محاسبات مهمی را انجام دادیم. برنامه ریزی شده است که مرکز آموزشی تحقیقاتی برای شرکت های دانش‌محور در این منطقه تاسیس شود . اگر با همان برنامه قبلی عمل کنیم در سالهای آینده اینجا یکی از مهمترین مراکز آموزشی وپژوهشی خواهد شد.

هاشمی رفسنجانی خاطر نشان کرد : اگر متروی مشهد به گلبهار نیز ساخته شود با تعداد واحدهای زیاد مسکن مهر اینجا جمعیت گلبهار بسیار افزایش خواهد یافت. امیدواریم که این منطقه در سایه امام رضا(ع) منطقه آموزشی بسیار خوبی شود. یکی از نیازهای مهم دانشجویان در این منطقه پذیرش دانشجودر مقطع دکترا و ارشد است.

رئیس مجمع تشخیص نظام ادامه داد : ما به عنوان یک مسئول وظیفه داریم که از جوانان حمایت کنیم اگر دانشجویان مورد حمایت قرار نگیرند یا به خارج می روند و یا اینکه از ادامه تحصیل ناامید می‌شوند .

هاشمی رفسنجانی تأکید کرد: این مجموعه آموزشی یکی از بهترین مجموعه های آموزشی در کل کشور است.
اخبار سیاسی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------