آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

ضراب نمی‌خواهد نامش کنار بابک زنجانی باشد



اخبار,اخبار سیاسی , بابک زنجانی

 

اخبار سیاسی - ضراب نمی‌خواهد نامش کنار بابک زنجانی باشد

یک عضو اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه هیچ‌گاه «رضا ضراب» خود را به عنوان شخصی که برای پرداخت بدهی بابک زنجانی اعلام آمادگی کرده، معرفی نکرده است، گفت: رضا ضراب حتی از اینکه نامش در کنار بابک زنجانی برده شود، ناراحت است.

به گزارش ایسنا، حمید حسینی که به تازگی برای دیدار با رضا ضراب به ترکیه سفر کرده بود،‌ در پاسخ به سوال «آنا» مبنی بر اینکه آیا فردی که پیش از این درخواست کرده بود بدهی‌های بابک زنجانی را بپردازد «رضا ضراب» است؟ تصریح کرد: رضا ضراب این موضوع را مطرح نکرده و در این مورد نامه‌ای نیز از سوی وی به مقامات ایران ارسال نشده‌ است.

او ادامه داد: رضا ضراب قبلا با بابک زنجانی در حوزه مسائل نفتی قراردادی را منعقد کرده بود که البته این قرارداد به مرحله اجرا در نیامد و نتیجه نداد.

حسینی با بیان اینکه چندی پیش یک تاجر ایرانی در نامه‌ای رسمی خواستار پرداخت بدهی بابک زنجانی شده بود، اظهار کرد: البته به دلیل اینکه فضای ایران در مورد بابک زنجانی بسیار آشفته است، این نامه نیز به جایی نرسید و دیگر از سوی این تاجر پیگیری نشد.
اخبار سیاسی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------