آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

آخرین وضعیت جسمانی آیت الله مهدوی کنی



اخبار,اخبار سیاسی ,آیت الله مهدوی کنی

 

اخبار سیاسی - بهبودی نسبی در فعالیت مغزی آیت الله مهدوی کنی

حجت‌الاسلام میرلوحی، مسؤول دفتر آیت‎الله مهدوی‎کنی گفت: آیت‎الله مهدوی‌کنی با دستور پزشکان چشمان خود را باز و بسته کرد.

سیدمحمود میرلوحی با اشاره به بهبود وضعیت آیت‎الله محمدرضا مهدوی‎کنی، رئیس مجلس خبرگان ابراز کرد: وضعیت آیت‎الله مهدوی‌کنی در حال بهبود است و اکنون روزی ۱۰ تا ۱۵ ساعت بدون دستگاه تنفس می‎کند. مسؤول دفتر آیت‎الله مهدوی‎کنی‎، گفت: به گفته تیم پزشکی آیت‎الله مهدوی‌کنی فعالیت مغزی وی روبه‎ بهبود است و در حال حاضر قلب، کلیه و کبد وی به خوبی کار می‎کند. وی افزود: در حال حاضر وضعیت داخلی رئیس مجلس خبرگان مطلوب است.

وی با بیان اینکه حرکات دست، پا و چشم وی در حال بهبود است، گفت: امروز دکتر فوق تخصص وی در برابر چشمان بنده با آیت‌الله مهدوی‌کنی صحبت کرد و به وی گفت چشمانت را باز کن و آیت‌الله چشمانش را باز کرد و بعد از آن گفت چشمان خود را ببند که چشمانش را بست. وی ادامه داد: برای آنکه از اتفاقی نبودن این موضوع اطمینان پیدا کنیم، دکتر فوق‌تخصص وی چندین بار این موضوع را تکرار کرد.

آیت‌الله مهدوی‌کنی هر چند وقت یک‌بار حرکاتی دارد اما ما هر بار این موضوع را رسانه‎ای نمی‎کنیم و ان‌شاءالله امیدواریم رئیس جامعه روحانیت مبارز روزی صحبت کند و در این روز این خبر رسانه‎ای خواهد شد.
اخبار سیاسی - مشرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------