آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

دستور روحانی برای پاکسازی شهرها از تکدی‌گران



اخبار,اخبار سیاسی , حسن روحانی

 

اخبار سیاسی - دستور روحانی برای پاکسازی شهرها از تکدی‌گران

رییس جمهوری با بیان اینکه مشاهده پدیده تکدی گری و اعتیاد در شهرهای کشور زیبنده ایران اسلامی نیست، دستور پاکسازی شهرها از این معضلات را داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت، با تشکر از تلاش وزارت کشور، شورای امنیت کشور و دستگاه های مسوول برای تامین امنیت کشور باوجود نا امنی های رایج در کشورهای پیرامون، ارتقای سطح امنیت را لازمه تحقق اهداف دولت، رونق اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی و آرامش اجتماعی دانست.

رییس دولت یازدهم که به دنبال ارائه گزارش وزارت کشور در خصوص وضعیت امنیتی کشور به هیات وزیران صحبت می کرد، اظهار داشت: مشاهده پدیده تکدی گری و اعتیاد در شهرهای کشور زیبنده ایران اسلامی نیست.

رییس جمهوری از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت کشور، نیروی انتظامی، شهرداری ها و مسئولین محلی خواست تا پاکسازی چهره شهرها از این پدیده ناهنجار اجتماعی را با جدیت دنبال کنند و شناسایی و مقابله با شبکه های گرداننده این ناهنجاری ها را در اولویت ماموریت های دستگاه های مسوول قرار دهند.

گزارش وزارت کشور در خصوص وضعیت امنیتی کشور به بررسی مواردی از قبیل روند وقوع جرایم، وضعیت جرم در سال جاری در مقایسه با سال های گذشته، جغرافیای جرم، وضعیت مقایسه ای انواع جرایم و تدابیر پیشگیرانه از وقوع و مقابله با جرایم موجود اختصاص داشت.

سازمان حفاظت محیط زیست نیز در این جلسه، در گزارشی به بررسی عملکرد اجرایی مدیریت سبز در دستگاه های دولتی پرداخت.

در این گزارش عملکرد دستگاه ها بر مبنای صرفه جویی در مصرف آب، برق، سوخت و کاغذ به ترتیب براساس شاخص کاهش 10 درصد، 5 درصد، 15 درصد و 3 درصد در سال 92 نسبت به سال 91 مورد بررسی قرار گرفت و کارنامه هر دستگاه از جهت میزان صرفه جویی در هر یک از موارد ارایه شد.

همچنین در این جلسه هیات دولت، مساله آب و مدیریت منابع آبی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی پس از بررسی، به تصویب هیات وزیران رسید.

هیات وزیران آیین نامه اجرایی تبصره (3) قانون نقل و انتقال حق بیمه یا بازنشستگی را بررسی و موادی از آن را اصلاح کردند. 

اخبار سیاسی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------