آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

هاشمی رفسنجانی: فضا برای حضور مردم باز شود



اخبار,اخبار سیاسی ,هاشمی رفسنجانی

 

اخبار سیاسی - هاشمی رفسنجانی: فضا برای حضور مردم باز شود

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، مراجعه به مردم را مصوبه مجمع و مورد تأیید رهبری به عنوان سیاست‌های کلی نظام خواند و گفت: اگر میدان برای حضور مردم باز و مانع‌تراشی‌های بی‌دلیل برداشته شود، برای رفع مشکلات، مخصوصاً در آب و برق وارد می‌شوند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از مسؤولین، اعضای شورای شهر، خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم بجستان، توجه به مسایل و مشکلات مردم را وظایف مسؤولان ملی، استانی و منطقه‌ای دانست و گفت: با توجه به شرایط جامعه، دولت باید اولویت‌بندی نماید تا حق مردم ادا شود.

به گزارش ایسنا، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به مشکلات حاضران در خصوص آب، گفت: اقلیم شناسان، تأمین آب را مشکل امروز و مطمئناً در آینده جوامع بشری می‌دانند و طرح‌ها و پروژه‌هایی برای رفع این نگرانی‌ها در مراحل مطالعاتی و اجراست.

هاشمی رفسنجانی، حضور مردم برای رفع مشکلات را اقیانوسی زاینده در جامعه خواند و به نقش آنها در تأسیس و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: شرایط دانشگاه‌ها و تعداد دانشجویان و اوضاع دولت در اوایل انقلاب و سپس در شرایط جنگ مناسب نبود، اما وقتی مردم نیاز به تحصیلات جوانان را احساس کردند، آستین همت را بالا زدند و می‌دانید که امروز واحدهای این دانشگاهی در سراسر کشور پراکنده است.

وی توسعه مقاطع عالی در این دانشگاه را برخاسته از عطش جامعه دانست و اظهار داشت: باید مهاجرت تحصیلی جوانان به دانشگاه‌های کم کیفیت خارج از کشور معکوس شود، چون ایران اسلامی ظرفیت‌های بسیار بالایی برای پیشرفت‌های علمی و دانشگاهی دارد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، مراجعه به مردم را مصوبه مجمع و مورد تأیید رهبری به عنوان سیاست‌های کلی نظام خواند و گفت: اگر میدان برای حضور مردم باز و مانع‌تراشی‌های بی‌دلیل برداشته شود، برای رفع مشکلات، مخصوصاً در آب و برق وارد می‌شوند.

وی صرفه‌جویی در مصرف منابع انرژی را ضروری‌ترین و فوری‌ترین کار دانست و گفت: می‌توانیم با استفاده از مصارف علمی، به ویژه آبیاری قطره‌ای، از آب کم، زمین‌های بیشتری را زیر کشت ببریم که گسترش سطح زیرکشت زعفران، انار و پسته در بجستان زمینه دارد.

در آغاز این دیدار صباحی بجستانی، مشاور اداره غلّه تهران جمشیدی، فرماندار رئیسی، شهردار و آقامیری به نمایندگی از بجستانی‌های مقیم مشهدالرضا، ضمن ارائه گزارشی از اوضاع اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بجستان، به بیان مشکلات زیرساخت‌ها، مخصوصاً آب شرب مردم پرداختند. 

اخبار سیاسی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------