آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

ارزیابی سبحانی‌‌نیا از نشست نمایندگان با ظریف



اخبار,اخبار سیاسی , هیأت رئیسه مجلس

 

اخبار سیاسی - ارزیابی سبحانی‌‌نیا از نشست نمایندگان با ظریف

حسین سبحانی‌‌نیا جزئیات نشست غیرعلنی امروز وکلای ملت با وزیر امور خارجه را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز شنبه پارلمان در جمع خبرنگاران به بیان جزئیات جلسه غیرعلنی خانه ملت با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پرداخت.

وی اضافه کرد: پس از برگزاری دور نهم مذاکرات هسته ای در وین مجلس به عنوان نهاد قانون‌گذاری برای تصمیم‌گیری لازم نیاز بود در جریان مذاکرات قرار گیرد. به همین دلیل هیأت رئیسه مجلس از آقای ظریف برای حضور در جلسه غیرعلنی امروز دعوت کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر امور خارجه در جلسه غیرعلنی امروز طی 45 دقیقه نمایندگان را در جریان مذاکرات هسته‌ای و نشست‌های دو و چند جانبه قرار داد خاطرنشان کرد: آقای ظریف وزیر خارجه درباره اختلاف نظر بین ایران و غرب مانند فردو، آب سنگین اراک و تعداد سانتریفیوژها نکاتی را برای نمایندگان بیان کرد و وکلای ملت نیز سوالات خود را از آقای ظریف پرسیدند که وی به آنها پاسخ داد.

سبحانی‌نیا در همین زمینه تصریح کرد: در پایان جلسه غیرعلنی، نمایندگان از مذاکرات هسته‌ای دوره اخیر و ادامه یافتن آن اعلام حمایت و تأکید کردند که چنانچه به محورهای اصلی و خطوط قرمز پافشاری شود این اقدامات مورد حمایت خانه ملت خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان باید همانطوری که با قدرت روی مسائل اصلی مقاومت کرده تسلیم زیاده‌خواهی نشود، اظهار داشت: آنها باید در آینده نیز به همین سبک کار را دنبال کنند که قطعا این شیوه مورد حمایت مجلس خواهد بود. 

اخبار سیاسی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------