آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

طرح نور و چالش‌های دوباره حجاب

شنبه، ۲۵ فروردین ۱۴۰۳، طرح «نور» برای برخورد با کشف حجاب آغاز شد. عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که این طرح در همه…

محمدعلی ابطحی : فعالیت‌ مجمع روحانیون برای انتخابات مجلس شروع نشده است



اخبار,اخبار سیاسی , انتخابات مجلس

 

اخبار سیاسی - محمدعلی ابطحی :
فعالیت‌ مجمع روحانیون برای انتخابات مجلس شروع نشده است

امیدوارم جریان اصلاحات از تجربه شیرین انتخابات ریاست جمهوری سال 92 استفاده کند. اما دغدغه امروز اصلاح‌طلبان نوع تصمیمات شورای نگهبان است.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اصولگراها در این سال‌ها آنقدر امکانات حکومتی و تبلیغاتی در اختیار داشته و دارند که به اختلاف افتادند و منشا این اختلافات نیز بیشتر قدرت‌خواهی است.

محمدعلی ابطحی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به تشکیل جلسات مجمع روحانیون مبارز عنوان کرد: بنده همچنان در این جلسات شرکت می‌کنم اما فعالیت‌های مجمع روحانیون برای انتخابات مجلس شورای اسلامی هنوز شروع نشده است.

وی با بیان اینکه آینده انتخابات را بیشتر از احزاب، شورای نگهبان مشخص می‌کند، با اشاره به تشکیل جلسات همگرایی در جریان اصولگرا گفت: اصولگراها در این سال‌ها آنقدر امکانات حکومتی و تبلیغاتی در اختیار داشته و دارند که به اختلاف افتادند و منشا این اختلافات نیز بیشتر قدرت‌خواهی است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور دولت اصلاحات همچنین تصریح کرد: دورنمای مجلس آینده کاملا به رفتار شورای نگهبان بستگی دارد.

ابطحی همچنین به تشکیلات ندا در جریان اصلاحات اشاره کرد و گفت: نیروهای بدنه تشکیلات ندا بسیار خوب و مخلص هستند و می‌خواهند برای آینده ایران کار کنند اما امروز مشکلات ما تشکیلات نیست. اگر قرار باشد آنها بتوانند خطوط قرمز را حفظ کنند دیگر به وجود فردی به عنوان لیدر نیاز ندارند چراکه با تشکیلات قبل نیز می‌توان این رویه را انجام داد. اگر قرار باشد این خطوط قرمز را رد کنند همان نوع برخوردی که تاکنون با آنها صورت می‌گرفت٬ امروز هم انجام خواهد شد در این‌صورت طبیعی است که روز به روز هم خطوط قرمز برای آنها بیشتر خواهد شد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مورد اجماع میان شخصیت‌هایی مثل آیت الله هاشمی، ناطق نوری سید محمد خاتمی در انتخابات مجلس آینده گفت: امیدوارم جریان اصلاحات از تجربه شیرین انتخابات ریاست جمهوری سال 92 استفاده کند. اما دغدغه امروز اصلاح‌طلبان نوع تصمیمات شورای نگهبان است.
اخبار سیاسی - ایلنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------