آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

وکیل شاکیان سعید مرتضوی: 100 مسئول دولت سابق به دادگاه احضار می شوند/ تعقیب نمایندگانی که پول گرفتند



اخبار,اخبار سیاسی ,سعید مرتضوی

 

اخبار سیاسی - وکیل شاکیان سعید مرتضوی: 100 مسئول دولت سابق به دادگاه احضار می شوند/ تعقیب نمایندگانی که پول گرفتند

وکیل شکات مرتضوی در پرونده تخلفات تامین اجتماعی از تنظیم لایحه ای درباره درخواست احضار عوامل دولت قبل، هیات مدیره سابق بانک رفاه کارگران و شرکت های زیر مجموعه تامین اجتماعی در این پرونده خبر داد.

'خلیل بهرامیان' گفت: در مجموع، این افراد بیش از 100 نفر هستند که از دادسرا تقاضا کردم، دستور احضار همه آنها را صادر کند.

وکیل شکات مدیر عامل اسبق تامین اجتماعی گفت: روز دوشنبه هفته جاری، لایحه خود را به بازپرس شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت تقدیم خواهم کرد.

او ادامه داد: در این لایحه همچنین از بازپرس پرونده درخواست کرده ام، گزارش سال 89 کمیته تحقیق و تفحص مجلس از تامین اجتماعی که اسامی تمامی این افراد در آن گزارش ذکر شده، مورد بررسی قرار گیرد.

بهرامیان همچنین در خصوص معرفی و پیگرد نمایندگانی که از مرتضوی کارت هدیه دریافت کرده بودند، گفت: مرتضوی این افراد را معرفی نمی کند اما ما به دنبال آن هستیم تا نمایندگانی را که تحت هر عنوانی از مرتضوی پول یا کارت هدیه گرفت اند، معرفی تا تحت پیگرد قرار بگیرند.

مرتضوی آخرین بار، سوم آذر ماه در خصوص پرونده تخلفات تامین اجتماعی در دادسرا حضور یافت و پس از پایان جلسه بازپرسی گفت: یکی از سؤالات بازپرس، درباره پرداخت ها به حدود 100 نماینده مجلس بود و کل مبلغ نیز حدود 200 میلیون تومان برآورد می شد که به علت عدم ارائه فهرست نمایندگان گیرنده هدیه اسامی آنان را پرسیدند.

او گفت: مستندات پرداخت این وجوه، اسناد سازمان تأمین اجتماعی است که آنها را ارائه کردم.

نامبرده گفت: درباره علت عدم ارائه مشخصات نمایندگان مجلس توضیح دادم که چون آقای محجوب قصد داشتند از این فهرست استفاده سیاسی کند و با تبلیغات کاذب آبروی برخی نمایندگان را ببرد، این مسئولیت را قبول کردم و فهرست را به آنها ارائه نکردم .

مرتضوی ادامه داد،الآن نیز ارائه نمی کنم و اگر که دستگاه قضایی لازم دانست که این فهرست ارائه شود، در اختیار من است و چون به مقامات قوه قضاییه اطمینان دارم که آنها جنبه تبلیغاتی ندارند و دنبال افشای فهرست نیستند، آن را ارائه می کنم ولی به آقای محجوب ندادم چون می دانستم که وی اهداف سیاسی و حزبی از این ماجرا دارد.

اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------