رقیب تراشی برای لاریجانی به کجای وحدت می خورد؟ / اگر در انتخابات ریاست جمهوری گذشته نتیجه گرفتیم، با اجماع بر روی جلیلی هم به نتیجه می رسیم!



اخبار,اخبار سیاسی ,علی لاریجانی

 

اخبار سیاسی - ابوالقاسم رئوفیان، سخنگوی جبهه ایستادگی :
رقیب تراشی برای لاریجانی به کجای وحدت می خورد؟ / اگر در انتخابات ریاست جمهوری گذشته نتیجه گرفتیم، با اجماع بر روی جلیلی هم به نتیجه می رسیم!

ابوالقاسم رئوفیان سخنگوی جبهه ایستادگی معتقد است که رقیب تراشی برای علی لاریجانی در قم با اصول وحدت همخوانی ندارد.

رئوفیان در گفتگو با انتخاب بیان داشت: باید از دوستان اصولگرایی که جلسات مشترک با جبهه پایداری و آیت الله مصباح تشیکل می دهند و همایش می گذارند، سئوال کرد که اجماع بر روی جلیلی و رقیب تراشی برای لاریجانی به کجای وحدت می خورد و هماهنگی دارد.

وی افزود: اگر خبر اجماع بر روی جلیلی قطعی باشد، مسلما دوستان اصولگرا که همایش وحدت اصولگرایان می گذارند، باید به فکر چاره باشند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به جلسات همگرایی اصولگرایان گفت: بنده، شخصا اعتقادی به این جلسات ندارم و پیش بینی هم کرده بودم که به نتیجه نمی رسد. خبر اجماع بر روی جلیلی هم از نشانه های آن است.

وی افزود: برخی جلسه وحدت می گذارند، اما طریق خود را می پیمایند و تصمیم انفرادی می گیرند.

رئوفیان تصریح کرد: همایش بزرگ اصولگرایان که آقای تقوی مسئول آن است، همایش هایی است که از نگاه من به نتیجه نمی رسد و بسیاری از اصولگرایان در آن شرکت ندارند.

وی تاکید کرد: اگر جبهه پایداری و آیت الله مصباح حقیقتا درصدد اجماع بر روی جلیلی و رقابت با لاریجانی هستند، نباید انتظار ایجاد وحدت داشته باشیم، چراکه این یک تصمیم یکجانبه است.

سخنگوی جبهه ایستادگی گفت: جلساتی که جمعیت ایثارگران، موتلفه و جبهه پایداری بایکدیگر می گذارند، به چه منظور است، آیا با هدف اجماع بر روی جلیلی است و رقابت با لاریجانی است؟ اگر این طور باشد، این از بهم ریختگی و اشفتگی در تصمیم گیری ها حکایت دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر در گذشته از جمله انتخابات ریاست جمهوری گذشته که اصولگرایان آن گونه تصمیم گرفتند به نتیجه رسیدیم؟، از انتخاب جلیلی هم نتیجه می گیریم.
اخبار سیاسی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------