آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

سیدحسن خمینی:وحدت با شعار اتفاق نمی افتد/ایجاد وحدت نیازمند عمل است



اخبار,اخبار سیاسی ,حسن خمینی

 

اخبار سیاسی - سیدحسن خمینی:وحدت با شعار اتفاق نمی افتد/ایجاد وحدت نیازمند عمل است

تولیت آستان امام خمینی (ره) شامگاه پنجشنبه با بیان اینکه شرکت کنندگان در کنفرانس وحدت اسلامی، پیام آوران صلح و دوستی هستند، گفت: ایجاد وحدت نیازمند عمل است.

به گزارش روزنو، حجت الاسلام و المسلمین «سیدحسن خمینی» در جمع علما و اندیشمندان 65 کشور شرکت کننده در بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که در شب میلاد پیامبر اکرم (ص) در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضور یافتند، اظهار کرد: برپایی کنفرانس اسلامی و هفته وحدت به نام پیامبر (ص) فرصتی برای نزدیک شدن دلها به نبی مکرم اسلام (ص) است.

وی اضافه کرد: پیامبر اسلام همه هویت بشیریت است و امروز دنیا محتاج به نگاه ایشان است.

نوه امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه وحدت با شعار اتفاق نمی افتد، گفت: ایجاد وحدت امروز نیازمند عمل است. سخنوری کردن خوب است، اما اگر عمل نباشد هیچ فایده ای ندارد. هر کس برای خدا برخیزد، بداند یک گام جلوتر از همه است.

سیدحسن خمینی با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام (ص) افزود: دل های ما مانند بدن خسته می شود؛ خستگی بدن را درک می کنیم اما خستگی دل گاهی بر اثر شکست ها و آسیب ها به وجود می آید.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد روحشان خسته است، چرا که از لطف خدا فاصله گرفته و به خودشان واگذار شده اند. اما فردی که نگاهش به خدا باشد قلبش شاد و دنیا برایش کوچک است.

سیدحسن خمینی با بیان اینکه وجود پیامبر (ص) برای بازگشت هویت انسان ها است، گفت: پیغمبر (ص) بالاترین هدیه خدا برای ما است. خداوند پیامبر اسلام را برای برقراری عدل و عدالت فرستاد. همه مشاهده کرده اند که زندگی امام راحل مانند زندگی پیامبر در جمهوری اسلامی بود.

نوه امام خمینی (ره) افزود: ما در مقایسه عبادت پیامبر، عبادت نمی کنیم. 1400 سال است که دل های مسلمانان با نام و یاد پیامبر (ص) روشن می شود. در شب میلاد پیامبر باز هم دل ها به نام محمد و آل محمد است.

وی با بیان اینکه نام محمد (ص) و رهبری امام راحل روح تازه ای در جامعه ما دمید، اظهار کرد: پیامبر اسلام دلش برای بشریت می سوخت. 

اخبار سیاسی - روز نو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------