آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه

چهارمین جلسه در سال ۱۴۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد. به گزارش…

عده ای دائما دست می انداختند تا کاغذ نطق علی مطهری را پاره کنند / برخی از نماینده ها مطهری را هل داده و او را به روی زمین انداختند



اخبار,اخبار سیاسی , علی مطهری

 

اخبار سیاسی - روایت نماینده ارومیه از جلسه امروز مجلس:
عده ای دائما دست می انداختند تا کاغذ نطق علی مطهری را پاره کنند / برخی از نماینده ها مطهری را هل داده و او را به روی زمین انداختند / فریاد می کشیدند «مطهری، ساکت شو»

عابد فتاحی نماینده مردم ارومیه در مجلس به تشریح جلسه ملتهب امروز مجلس در هنگام سخنرانی علی مطهری پرداخت.

فتاحی به انتخاب گفت: وقتی آقای مطهری برخی از مسائل را بیان کردند، نزدیک به 20 تا 30 نماینده در اطراف ایشان تجمع کردند و شعار می دادند و  فریاد می کشیدند: «مطهری، ساکت شو»، «مرگ بر فتنه گر».

وی افزود: تعداد افرادی که اطراف آقای مطهری حلقه زده بودند به حدی بود که جلسه غیرعلنی اعلام شد و خبرنگاران را بیرون کردند. در جلسه غیرعلنی هر چه به ایشان گفتند که باید نطق خود را ناتمام بگذاری، ایشان قبول نمی کرد و می گفت، تا نطقم را تمام نکنم از جایم تکان نمی خورم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس اضافه کرد: در پایان نطق آقای مطهری و هنگام که چندین دقیقه تا پایان سخنان ایشان باقی نمانده بود، مخالفان با شدت بیشتری نزدیک ایشان شدند و قصد داشتند متن نطقش را پاره کنند، اما ایشان دفاع می کرد.

وی ادامه داد: مخالفان آقای مطهری دائما دست می انداخند که متن نطق ایشان را پاره کنند اما ایشان نگذاشت.

فتاحی گفت: در پایان نطق آقای مطهری و پیش از آنکه تمام شود، تعدادی از نمایندگان که دور ایشان را گرفته بودند و اعتراض می کردند، ایشان را از روی جایگاه هل داده و ایشان به روی زمین افتادند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه پس از آنکه آقای مطهری با آن شدت به زمین افتاد، جراحتی برای ایشان اتفاق نیافتاد. پس از آن بنده و جمعی دیگر از دوستان نگذاشتیم ایشان به جایگاه برود.
اخبار سیاسی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------