آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

مجلس نهم شورای اسلامی (1393 خورشیدی) : محکوم کردن خشونت در پاریس، حمله به فرزند شهید مطهری



اخبار,اخبار سیاسی ,علي مطهري

 

اخبار سیاسی - اتفاق تاسف‌بار در مجلس

اتفاق ديروز در مجلس شوراي اسلامي يك اتفاق غيرمنتظره نبود، پيش از اين نيز در مجلس رفتارهايي از اين دست صورت گرفته بود كه واقعا جاي تاسف دارد.

در مجلسي كه صبح آن روز، خشونت در يك جاي ديگر دنيا را محكوم مي‌كنند چنين خشونتي با شخصيتي همچون علي مطهري كه خود و خانواده‌اش براي همگان شناخته شده است صورت مي‌گيرد.

 

عده‌يي هنوز به دنبال توهين و بدو بيراه گفتن هستند و در تلاشند تا از اين راه خود را از زير بار عذاب وجداني كه در نتيجه حمايت‌هاي بي‌دريغ‌شان از دولت سابق به وجود آمده رهايي دهند. اما اين موضوع در حافظه ملت مانده است و بعيد مي‌دانم كسي بتواند اتفاقات به وجود آمده در سال‌هاي اخير را فراموش كند.

 

در سال‌هاي اخير با هزينه از امام زمان و مقدسات تلاش كرده‌اند تا عملكرد خود را به گونه‌يي ديگر جلوه دهند اما مي‌بينيم كه چه در عرصه اقتصادي و چه در عرصه بين‌المللي چه اتفاقي در كشور افتاده است. مجموعه اين اتفاقات روي دوش اين افراد سنگيني مي‌كند.

 

نماينده‌يي كه اين همه از دولت سابق تجليل مي‌كرده است حالا با اختلاس‌ها و تخلفات ديگري كه از آن دولت رو مي‌شود مواجه است و در همين راستا مجبورند سر و صداي بيشتري ايجاد كنند تا توجهات به سمت ديگري جلب شود. اين افراد به دنبال آن هستند تا برخي مسائل كه امروز مشكلات اصلي كشور هستند به فراموشي كامل سپرده شود.

 

البته بايد به اين نكته توجه داشت كه در هر مجلسي نمايندگاني با سلايق مختلف وجود دارند و اين‌گونه نبوده است كه همه نمايندگان داراي يك نظر واحد در مورد موضوعات مختلف باشند.

 

بدون شك در مجلس فعلي نيز نمايندگان زيادي هستند كه با بسياري از مسائل مخالف هستند اما آن را مطرح نمي‌كنند در نتيجه نبايد تصور كنيم كه تنها علي مطهري است كه در مجلس به دنبال مطرح كردن نظرات متفاوت است،ما نمايندگان ديگري داريم كه وجدان بيداري در مورد مسائل مختلف دارند.

 

در نهايت بايد گفت كه رفتارهاي نمايندگان در مسائل مختلف متفاوت است به هر شكل علي مطهري داراي عقايدي است كه مدافعان متنوعي دارد. در اين ميان ممكن است عده‌يي از مدافعان سرسخت عقايد سياسي علي مطهري با برخي از عقايد فرهنگي او همنظر نباشند اما اين موضوع باعث نمي‌شود كه از نظرات سياسي او حمايت نكنيم.

 

به هر شكل بايد توجه داشت كه هر چقدر هم كه نظرات علي مطهري متفاوت با ساير نمايندگان باشد دليلي بر اين نمي‌شود كه با نماينده‌يي آن هم با چنين سابقه‌يي به اين شكل رفتار شود و او اينگونه مورد تهاجم قرار بگيرد، باز هم تكرار مي‌كنم كه اين رفتارها نتيجه تلاش برخي چهره‌ها براي فراموش كردن حمايت‌هاي‌شان از دولت سابق است.

غلامحسين كرباسچي
اخبار سیاسی - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------