آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

پرونده رحیمی به دادگاه کیفری بازگشت



اخبار,اخبار سیاسی ,پرونده محمدرضا رحیمی

 

اخبار سیاسی - پرونده رحیمی به دادگاه کیفری بازگشت

سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران از وصول پرونده محمدرضا رحیمی معاون اول دولت قبل که به‌منظور رسیدگی در مرحله تجدیدنظر به دیوان عالی کشور ارسال شده بود، خبر داد.

محسن افتخاری در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت پرونده محمدرضا رحیمی معاون اول دولت قبل، اظهار داشت: این پرونده که بخشی از حکم آن در دیوان عالی کشور تأیید شده، به دادگاه بازگشته و به دست ما رسیده است.

سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران هرگونه اطلاع رسانی جدید در خصوص این پرونده و در پاسخ به این سؤال که آیا بخش تأیید شده به اجرای احکام ارسال می‌شود یا خیر، را به نشست خبری آتی حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه موکول کرد.

پرونده محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم اواخر اسفند سال گذشته (1392) با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه 76 دادگاه به‌ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی قرار گرفت.

شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران در دو جلسه و به‌صورت غیرعلنی به اتهامات متهم این پرونده رسیدگی کرد که جلسه نخست سوم خرداد ماه با حضور «د.س.ش.» و «ج.الف.» دو تن از متهمان پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران و جلسه دوم 17 خرداد ماه برگزار شد و دادگاه ختم رسیدگی را اعلام کرد.

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود از صدور حکم پرونده محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم خبر داد و گفت، وی به حبس و جزای نقدی محکوم شده است. 12 مهر سال جاری، رحیمی با ارائه لایحه اعتراضی به حکم دادگاه ارسال کرد و پرونده برای رسیدگی در مرجع تجدید نظر به دیوان عالی کشور ارسال شد.

هفته گذشته افتخاری سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران از تأیید بخشی از حکم پرونده رحیمی در دیوان عالی کشور خبر داد.

رسیدگی به پرونده تأمین اجتماعی در دادگاه‌ کیفری استان

سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا پرونده تأمین اجتماعی که اخیراً دادستان تهران اعلام کرده بخشی از آن به دادگاه ارسال شده، در دادگاه کیفری رسیدگی می‌شود یا خیر، گفت: این پرونده قاعدتاً باید در دادگاه کیفری استان رسیدگی شود اما هنوز به دست ما نرسیده است.

چهارشنبه شب هفته گذشته، عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران از ارسال بخشی از گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی درباره تأمین اجتماعی به دادگاه با صدور کیفرخواست خبر داد. 

اخبار سیاسی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------