آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

عارف: دعواهای سیاسی را باید کنار بگذاریم



اخبار,اخبار سیاسی ,مجمع تشخیص مصحلت نظام

 

وی بیان کرد: کنار گذاشتن دعواهای سیاسی بیهوده مهم‌ترین وظیفه ماست و به جای این کارها باید انقلاب اسلامی و فرصتی را که در اختیارمان گذاشته قدر بدانیم و تمام تلاش خود را در راستای خدمت بیشتر به مردم بکار گیریم.

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: مشکل دنیای غرب با اسلامی است که امام راحل آن را ‏معرفی کرد.‏

به گزارش فارس محمدرضا عارف امروز در دیدار با آیت‌الله امینی اظهار کرد: مردم ایران به نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب وفادار بوده و قدرشناس این نعمت هستند.

وی افزود: کارهایی توسط دولت‌ها برای مردم صورت گرفته ولی توقع عمومی آن است که بیش از این مقدار خدمت صورت بگیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خدمت‌رسانی بهتر در صورت نبود خودخواهی و عدم پیروی از هوای نفس محقق می‌شود خاطرنشان کرد: این احساس وجود دارد که در برخی مواقع قشر جوان از انقلاب فاصله گرفته‌اند که دلیل آن هم انجام ندادن وظایف از سوی بعضی مسئولان است بنابراین علاقمندان به نظام باید در این شرایط خدمت‌رسانی بیشتر را در اولویت قرار دهند.

وی به ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: البته بعضی عملکردها در میان مدیران سبب شده است نتوانیم پیام بزرگان دین و انقلاب را به بدنه اجتماع منتقل کنیم.

عارف گفت: در قدرت ماندن سبب شده است برخی دست به اقداماتی بزنند که نتیجه آن فاصله گرفتن برخی از اقشار از ارزش‌های اخلاقی است.

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام با بیان اینکه این شرایط سبب می‌شود کارهای ویژه بیشتری را در دستور کار قرار دهیم تصریح کرد: در حال حاضر فرصت خوبی برای خدمت به مردم فراهم شده که همان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: انتقال ارزش‌های اصیل انقلابی به کشورهای دیگر به ویژه در منطقه یکی از وظایف ماست.

عارف با بیان اینکه همین اندیشه، مشکل دنیای غرب است گفت: پروژه‌های اسلام هراسی و شیعه‌هراسی برای مقابله با تفکر صدور فرهنگ انقلاب اجرایی می‌شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مشکل دنیای غرب را با اسلامی دانست که امام راحل آن را معرفی کرد و افزود: اسلامی که خشونت را ترویج می‌کند با اهداف غربی‌ها در تعارض نیست.

وی بیان کرد: کنار گذاشتن دعواهای سیاسی بیهوده مهم‌ترین وظیفه ماست و به جای این کارها باید انقلاب اسلامی و فرصتی را که در اختیارمان گذاشته قدر بدانیم و تمام تلاش خود را در راستای خدمت بیشتر به مردم بکار گیریم.

عارف انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آینده را مورد توجه قرار داد و گفت: لازم است اشخاصی دارای تعهد که در امور مختلف دارای تخصص باشند به مجلس راه یابند تا در نهایت نفع آن به همه جامعه برسد. 

اخبار سیاسی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------