آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

بادامچیان: احمدی‌نژاد خود را از رحیمی مبرا نداند



اخبار,اخبار سیاسی , محمدرضا رحیمی

 

قائم مقام حزب مؤتلفه با بیان اینکه پرونده‌های قضایی نباید تبدیل به پرونده‌های سیاسی شود، گفت: کار احمدی‌نژاد صحیح نبود که پس از اجرای حکم، با صدور بیانیه‌ای خود را از معاون اول دولتش مبرا کند.

اسدالله بادامچیان در گفت‌وگو با فارس در مشهد با اشاره به تصمیم دستگاه قضایی و در نهایت اجرای حکم پرونده معاون دولت احمدی‌نژاد اظهار کرد: به عقیده بنده نباید پرونده‌های قضایی تبدیل به پرونده‌های سیاسی و تسویه‌ حساب‌های سیاسی شود.

وی افزود: به عقیده بنده این کار احمدی‌نژاد صحیح نبود که پس از اجرای حکم، با صدور بیانیه‌ای خود را از معاون اول دولتش مبرا کند.

قائم مقام حزب مؤتلفه تصریح کرد: به عقیده بنده قوه قضائیه همانطور که به پرونده رحیمی رسیدگی کرد به پرونده مهدی هاشمی هم رسیدگی می‌کند.

بادامچیان خاطرنشان کرد:‌ در روزهای اخیر پس از اینکه حکم رحیمی اعلام شد شاهد بودیم که اصلاح‌طلبان شروع به هیاهو و جنجال کردند با موضوع اینکه مثلاً در دولت اصولگرایان چنین مفاسدی رخ داده، در این مورد باید گفت این مسائل از حوزه جناح و جریان و گروه‌بندی‌ها خارج است و نباید با نگاه جناحی به چنین مسائل و پرونده‌هایی نگاه کرد.

وی تأکید کرد: در هر دولتی و در هر گروه و جریانی انسان‌های خدوم و پاک وجود داشته و در مقابل آن در هر گروه، جریان و دولتی خلاف و مفاسد نیز رخ داده و این هیاهوها و جنجال‌ها غلط بوده و به طور یقین زیانبار و ضرر‌آفرین است.

قائم مقام حزب مؤتلفه ادامه داد: دستگاه قضایی به تمامی پرونده‌ها رسیدگی می‌کند و انصافاً باید گفت دستگاه قضایی کشور هم پرونده فرزند رئیس تشخیص مصلحت نظام را رسیدگی می‌کند و هم پرونده معاون اول رئیس جمهور و برخوردها قاطع و یکسان است و فرقی نمی‌کند چه کسی باشد.

وی تصریح کرد: نظر ما این است که اینچنین هیاهوها و جنجال‌ها صحیح نیست و چرا باید پرونده‌های قضایی را تبدیل به پرونده‌های سیاسی و تسویه‌ حساب‌های سیاسی کرد.

بادامچیان خاطرنشان کرد: باز هم تأکید می‌کنم اصلاً قابل قبول نبود که احمدی‌نژاد بخواهد پس از حکم رحیمی بیانیه صادر کرده و خود را مبرا کند و بعد رحیمی هم بخواهد جواب بدهد، اصلاً این سؤال جواب‌ها چه معنایی می‌تواند داشته باشد جز اینکه برای کشور ما ضرر‌آفرین و زیانبار باشد.
اخبار سیاسی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------