آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

محمدرضا عارف: خواهش می‌کنیم از چما‌ق‌هایی مثل «فتنه گر» که معیار ندارد علیه ما استفاده نکنید



اخبار,اخبار سیاسی ,اصلاح‌طلبان

 

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زمانی به اصلاح‌طلبان اتهام ضد ولایت فقیه می‌زنند و حالا اتهام فتنه می‌زنند.

به گزارش تیک، محمدرضا عارف در حاشیه کنگره مردم‌سالاری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره دیدارش با نایب رئیس مجلس آلمان، گفت: این دیدار به درخواست رسمی مجلس آلمان صورت گرفته و ما با وزارت امور خارجه هماهنگ کردیم.

وی با بیان این‌که این دیدار، دیدار بسیار خوبی بود و خانم نایب رئیس آلمان هیچ دخالتی در امور ایران نداشته است، گفت: ایشان به عنوان مهمان حرفشان را زده‌اند و ما نیز پاسخ داده‌ایم، ولی متأسفانه بدون این‌که به این پاسخ توجه شود صحبت‌های ایشان را مطرح کردند که نهایت بی‌تقوایی است.

وی همچنین در پاسخ به خبرنگاری درباره پیاده‌روی محمد جواد ظریف و جان کری، وزیر امور خارجه ایران و همتای آمریکایی‌اش گفت: برخی یک موضوع خیلی جزئی را مطرح می‌کنند تا مسأله اصلی ما که پیروزی و موفقیت در مذاکره با گروه 1+5 است تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

خبرنگار دیگری درباره پیاده‌روی ظریف با کری گفت: آیا ایشان نمی‌توانست در لوای این قدم زدن مشکل نماینده ایران در سازمان ملل متحد را حل کند، عارف در پاسخ به این سوال اظهار کرد: آنچه که مهم است این است که ما یک انسجام درونی داریم.

وی گفت: برای این‌که در مذاکرات با دست برتر جلو برویم از همه خواهشمندیم که به حواشی نپردازند. چرا که اصل پیروزی ما در مذاکره خیلی مهم است.

عارف همچنین درباره برنامه اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس آینده، ‌اظهار کرد: ما برنامه جدی داریم و امیدواریم اکثریت مجلس را به دست بیاوریم.

خبرنگاری پرسید به نظر شما کاندیداهای اصلاح‌طلب و اصول‌گرا دقیقاً چگونه باید با فتنه مرزبندی داشته باشند که عارف در این باره گفت: ما همان نظر مقام معظم رهبری را قبول داریم و باید دقیقاً طبق قانون عمل شود و با کسی که محکوم شده باشد باید مرزبندی داشت ولی نباید سلیقه‌ای عمل شود.

وی گفت: این دقیقاً مثل اتهام ضد ولایت فقیه است که به اصلاح‌طلبان می‌زدند حالا از این عبور کرده‌اند و اتهام فتنه می‌زنند. خواهش می‌کنیم از این چما‌ق‌هایی که معیار ندارد استفاده نشود.

اخبار سیاسی - تیک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------