آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

شکایت نمایندگان از وزیر علوم



اخبار,اخبار سیاسی ,وزیر علوم

 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از طرح شکایت برخی نمایندگان مجلس از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به دلیل اقدامات و سخنان هنجارشکانه و ساختارشکنانه دو تن از اساتید دانشگاه علم و صنعت خبر داد.

مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل و عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  تسنیم، از طرح شکایت برخی نمایندگان از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به کمیسیون اصل 90 خبر داد و اظهار داشت: شکایت‌نامه‌ای با امضای 2 تن از نمایندگان استان تهران به کمیسیون واصل شد و پس از آن جمعی از نمایندگان دیگر هم حضوری به کمیسیون مراجعه کردند و از محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شکایت کردند.

وی افزود: این شکایت به دلیل سخنان هنجارشکانه و ساختارشکنانه دو تن از اساتید دانشگاه علم و صنعت درباره قرآن کریم،‌ولایت فقیه و نهادهای انقلاب بود و همچنین اقدام آنها در ارسال این مطالب توسط ایمیل به افراد دیگر و قراردادن مطالب سایت‌های ضدانقلاب در صفحات شخصی خود بود که این موضوع با واکنش نمایندگان مجلس روبه‌رو شد.

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس همچنین تصریح کرد: این شکایت با حضور معاون وزیر علوم و مسئولان دانشگاه علم و صنعت و شاکیان در کمیسیون اصل 90 مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در گام نخست جلوی این افراد و اقدامات هتاکانه و غیرقانونی آنها گرفته شودهمچنین سازمان اطلاعات استان تهران این موضوع را بررسی و گزارشی از روند موضوع ارائه دهد.

افضلی‌فرد در پایان گفت: وزرات علوم نیز موظف شد ظرف 3 هفته هیئت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات این دو استاد را تشکیل دهد و رای نهایی این هیئت را در این زمینه به کمیسیون اصل 90 اعلام کند.
اخبار سیاسی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------