آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه

چهارمین جلسه در سال ۱۴۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد. به گزارش…

توکلی: احمدی نژاد باید محاکمه شود



اخبار,اخبار سیاسی ,محمود احمدی نژاد

در این نوشتار افزوده شده است: البته در این جنایت علیه سرمایه اجتماعی، محمود احمدی نژاد نیز قطعا شریک جرم رحیمی است و باید به همراه وی محاکمه شود.

نماینده مردم تهران،شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظرم احمدی نژاد قانون شکن بوده است.

«احمد توکلی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، در مورد مطالب سایت الف که مطلبی در مورد محاکمه احمدی نژاد در کنار محاکمه رحیمی منتشر کرده است، گفت: هر کسی قانون شکنی کرده باشد باید محاکمه شود و از نظر من احمدی نژاد قانون شکن بوده است.

سایت الف در مطلبی با عنوان «احمدی نژاد قطعا شریک جرم رحیمی است» آورده است: محاکمه محمدرضا رحیمی تمام و حکم قطعی محکومیت وی به زندان و جزای نقدی اعلام شده است اما اتهام بزرگ تر وی، ضربه شدید به سرمایه اجتماعی است. کسی که در سال 88 می دانست چنین اتهامی متوجه اوست، چرا مسوولیت بزرگ معاون اولی رییس جمهوری را قبول کرد؟ و چرا مسوولیت حساس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی را پذیرفت؟

در این نوشتار افزوده شده است: البته در این جنایت علیه سرمایه اجتماعی، محمود احمدی نژاد نیز قطعا شریک جرم رحیمی است و باید به همراه وی محاکمه شود.

در هفته گذشته و پس از قطعیت محکومیت معاون اول دولت دهم به حبس و جزای نقدی، مکاتبه ای بین محمد رضا رحیمی و محمود احمدی نژاد صورت گرفت که هرکدام از یکدیگر برائت جستند.

اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------