آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

در دوماه اخیر، احکام شرعی چقدر فرق کرده؟! / باز هم راهیپمایی و انتخابات در پیش هست ها!

برخورد دوگانه با مقوله بی حجابی سالهاست که سوژه رسانه هاست. در مناسبتهایی مانند۲۲ بهمن،روز قدس و انتخابات معمولا از حضور زنان بدحجاب و حتی…

دولت احمدی‌نژاد با چاپ پول، آب به پول ملی بست



اخبار,اخبار سیاسی ,احمدی نژاد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: دولت احمدی نژاد با چاپ پول بی پشتوانه، آب را به پول ملی ما بست و کار را به جایی رساند که پول ایران از پول افغانستان و عراق هم کم ارزش تر شد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد چهارشنبه شب در دیدار رئیس جمهوری با طلاب و علمای اصفهان، اظهار داشت: در زمان دولت احمدی نژاد بارها اعلام کردم که هدفمند کردن یارانه ها کار عقلانی است اما توزیع آن بین همه مردم اقدامی اشتباه است.

وی از دکتر روحانی تقاضا کرد، فرهنگ غلط اقتصادی که محمود احمدی نژاد ایجاد کرد و گفت یارانه، پول امام زمان است را اصلاح کند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در ادامه اختصاص یارانه ها را برای اقشار کم درآمد جامعه و فقرا دانست و خواستار توقف پرداخت یارانه به قشر پر درآمد شد.

آیت الله طباطبایی نژاد اظهار کرد: دولت باید به فقرا و اقشار بی بضاعت کمک کند بنابراین باید افراد بی بضاعت و کم درآمد، تحت کمیته امداد قرارداده شوند و از این طریق یارانه به ایشان پرداخت شود.

وی در ادامه خواستار اصلاح فعالیت اقتصادی بانک ها شد و گفت: تاسیس بانک های جدید به اقتصاد کشور ضربه زده است و دولت باید جلوی فعالیت این بانک ها را بگیرد.

مذاکرات هسته ای دولت یازدهم مقتدرانه و خوب است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان همچنین مذاکرات هسته ای در دولت دکتر روحانی را مقتدرانه و خوب ارزیابی کرد و گفت: این مذاکرات نشان داد که ایران می تواند یک قدرت باشد.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد، اینکه در مدت یک سال مذاکره، ما یک طرف میز و قدرت های جهان که از بهترین حقوقدانان بین المللی برخوردارند در طرف دیگر میز بنشینند و نتوانند هیچ ضعفی از ما بگیرند، قدرت تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان را نشان می دهد.

وی فعالیت و اقدامات تیم دیپلماسی ایران در مذاکرات هسته ای را کاری عظیم دانست.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان به فعالیت حوزه های علمیه این استان نیز اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه مشهد و اصفهان مستقل از حوزه علمیه قم است و بودجه مستقل دارد.

وی افزود: از 9 سال قبل تاکنون شمار طلاب اصفهان از سه هزار و 500 نفر به 10 هزار نفر افزایش یافته است.

آیت الله طباطبایی نژآد بابیان اینکه در زمان صفویه 151 مدرسه عملیه در اصفهان وجود داشت، گفت: امروز تعداد مدارس علمیه اصفهان به 23 حوزه کاهش پیداکرده است.

وی افزود: برای بازسازی مدارس علمیه اصفهان تاکنون 600 میلیون تومان هزینه شده است و 20 مدرسه علمیه نیز در شهرستان های اصفهان ساخته شده است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه سالانه 100 نفر دانشگاهی وارد حوزه های علمیه این استان می شوند، افزود: در دولت های نهم و دهم برای احداث حوزه های علمیه ردیف بودجه خاصی اختصاص داده شد.

وی گفت: از دولت تدبیر و امید نیز انتظار داریم اعتبارات ردیف این بودجه ها افزایش یابد و در این راستا اقدامات بهتری انجام شود.
اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------