آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

جوانان نسل سوم درباره «حقانیت» انقلاب دچار «تردید» شده‌ اند / می‌‌گویند بنی‌ صدر که خائن بود، موسوی هم فتنه‌گر و احمدی‌نژاد هم که اينطور از آب درآمد!



اخبار,اخبار سیاسی ,مجلس خبرگان رهبری

يك عضو مجلس خبرگان رهبری گفته است: جوانان نسل سوم درباره «حقانیت» انقلاب دچار «تردید» شده‌ و این فکر به ذهنشان خطور کرده که «شاید» پهلوی حکومت «بر حقی» بوده است. برای جوانان این پرسش پیش آمده که چرا بنی‌صدر «خائن» بود٬ موسوی «فتنه‌گر» از آب درآمد٬ دولت خاتمی مروج «بی‌بند و باری» شد و احمدی‌نژاد هم «آن‌گونه» از آب درآمد.

به گزارش صبح توس، سيداحمد علم الهدی در گردهمایی مسئولین ستادهای نمازجمعه خراسان رضوی با محوریت ستاد نمازجمعه و جوان گرایی، که در دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان برگزار شد، اظهار کرد: نسل سوم که پیروزی انقلاب را درک نکرده اند، زمانی چشم باز کرده که انقلاب را ندیده اند. امام جمعه مشهد با تأکید بر این که انقلاب بهترین حرکتی بود که صورت پذیرفت، گفت: برای نسل فعلی گذشته صرفأ انقلاب و پیروزی آن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هالیوود با ساختن فیلمهایی پیروزی انقلاب را یک کودتای ظالمانه علیه رژیم پهلوی به تصویر می کشد و جوانان امروز ما را دچار تردید می کند. وی با تاکید بر اینکه تجدید خاطرات گذشته و انقلاب نباید از خاطمان برود افزود: صدا و سیما هر ساله فیلم ترن را پخش می کند؛ غافل از آنکه دیدن این فیلم هیچگونه تاثیری بر نسل سوم انقلاب ندارد و تنها تاثیرگذاری آن بر نسلی هست که انقلاب را از نزدیک مشاهده کرده بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نسل سوم ما امروز با سوال اینکه چرا انقلاب کردیم روبروست و چرا هر دولتی که بر سر کار آمد آن را در تخطئه کردیم ادامه داد: جوانان می‌‌گویند بنی‌صدر که خائن بود، موسوی هم که جزء سران فتنه از آب در آمد، دولت اصلاحات هم که بی بندوباری و ولنگاری را ترویج کرد و احمدی‌نژاد هم که آنگونه از آب درآمد. از این رو جوانان نسل سوم در حقانیت انقلاب دچار تردید شده‌اند و این فکر به ذهنشان خطور می کند که شاید رژیم پهلوی نظامی بر حق بوده است.

آیت الله علم الهدی با اشاره به مدرنیته و جنگ ها و خونریزی ها در صحنه ی بین الملل افزود: تمام دنیا را بی دینی فرا گرفته ؛ بنابراین دکترین اسلام سیاسی به عنوان فاکتور نجات بخش جهانیان باید به تمام دنیا تسری یابد. عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه هماه ی شعارها صرفا مرگ بر امریکا نیست افزود: شعارها می بایست ماهیت انقلاب را روشن کند و مسئولین نماز جمعه نیز باید از افراد با ذوق و اهل ادبیات در تنظیم شعارهای جدید و نو کمک بگیرند.

وی با بیان اینکه هر زمان بحث نماز جمعه مطرح بوده است تمام نگاه ها و فشارها به سمت امام جمعه روانه می شود افزود: برخی بدون توجه به اینکه مدیریت نماز جمعه بر عهده ی ستاد نماز جمعه است، امام جمعه را مورد هدف خود قرار می دهند. وی یادآور شد نماز جمعه می بایست طوری مدیریت شود که نسل سوم را به خود جذب کند و آنان نیز وارد میدان انقلاب شوند.

اخبار سیاسی - صبح توس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------