آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

لغو جلسه دادگاه به دلیل کسالت مهدی هاشمی



اخبار,اخبار اجتماعی ,پرونده  مهدی هاشمی

دومین جلسه اخذ آخرین دفاع از مهدی هاشمی، قرار بود امروز ( سه شنبه ) در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شود اما به دلیل کسالت متهم، برگزاری این جلسه لغو شد.

به گزارش  تسنیم، نخستین جلسه اخذ آخرین دفاع از مهدی هاشمی، روز گذشته ( دوشنبه) 20 بهمن ماه در دو نوبت صبح و عصر با حضور متهم، وکیل مدافع وی و نماینده دادستانی در شعبه 28 دادگاه انقلاب برگزار شد.

بر اساس این گزارش، اواخر جلسه روز گذشته، حال مهدی هاشمی به هم خورد و طبق نظر پزشک مهدی هاشمی به خاطر این کسالت باید دو تا سه روز استراحت کند.

بدین ترتیب، ادامه جلسه اخذ آخرین دفاع از مهدی هاشمی، هفته آینده برگزار می‌شود.

مهدی هاشمی پیش از برگزاری جلسات اخذ آخرین دفاع، طی 26 جلسه در شعبه 28 دادگاه انقلاب حضور یافته و دفاعیات خود را ارایه کرده بود.

با پایان یافتن جلسه بیست و ششم، دادگاه به منظور انجام برخی تحقیقات و استعلام‌ها، تنفس اعلام کرد و اخذ آخرین دفاع از متهم به بعد از انجام تحقیقات و استعلام‌ها موکول شد.

علیزاده طباطبایی وکیل مدافع مهدی هاشمی پیشتر به تسنیم گفته بود موکلش از دادگاه درخواست کرده در خصوص اسناد و مدارک موجود در پرونده از وزارت اطلاعات استعلام شود.

وی همچنین گفته بود موکلش از دادگاه تقاضا کرده فایل صوتی موجود در پرونده برای سنجش واقعی یا غیر واقعی بودن صوت، به کارشناس ارجاع شود.
اخبار سیاسی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------