آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

علیخانی خطاب به شریعتمداری: بخاطر اشراف تان به همه اسرار، پیش از وقوع، از همه آنها خبر می دهید



اخبار,اخبار سیاسی ,انتخابات مجلس

حجت‌الاسلام علیخانی در واکنش به انتشار خبری از سوی روزنامه کیهان، جوابیه‌ای ارسال کرده که متن آن در زیر می آید:

جناب آقای شریعتمداری، مدیرمسئول محترم روزنامه کیهان
با سلام، با عنایت به درج مطلبی در روزنامه کیهان شماره 20991 مورخ 93/11/19 تحت عنوان «جزو 220 نفر که بود جزو 170 نفر چی؟!» دستور فرمایید مطابق قانون مطبوعات عینا و در اولین شماره پاسخ زیر درج شود: زمانی که در پاسخ به اظهارات آقای احمد توکلی مصاحبه می‌کردم، انتظار واکنش‌های تخریبی را داشتم، اما تصور نمی‌کردم که اتهام پرداخت پول از سوی آقای رحیمی به «نامزدهای اصولگرا در انتخابات مجلس هشتم» را به صورت سوال و کنایه به بنده و حتی برخی دیگر از اصلاح‌طلبان در کیهان و برخی سایت‌های همسو مشاهده کنم.

آقای محمدرضا رحیمی در نامه خود به آقای احمدی‌نژاد آورده بود: «... برای انتخابات مجلس هشتم نیز کمیته‌ای متشکل از برخی چهره‌های اصولگرا برگزار و بنا شد از کاندیداهای اصولگرا در سطح کشور از طریق کمک‌های غیردولتی پشتیبانی مالی شود...». جنابعالی به خوبی می‌دانید که: برای انتخابات مجلس هشتم با توجه به اتفاق‌نظر سه جریان سیاسی یعنی جبهه پیروان، جمعیت ایثارگران و اصولگرایان تحول‌خواه و رایحه خوش‌خدمت، «جبهه متحد اصولگرایان» شکل گرفت که در جلسات اولیه آن علاوه بر آقای احمدی‌نژاد، افرادی چون آقایان باهنر، زاکانی، توکلی، مرحوم کردان، محصولی، محمدرضا رحیمی، فدایی و... حضور داشتند و در نهایت فهرستی 270 نفره برای انتخابات مجلس از سوی شورای مرکزی جبهه متحد اعلام شد.

بنابراین؛ اولا، طبق اعلام آقای رحیمی و براساس حضور وی در ائتلاف جبهه متحد، نامزدهای اصولگرا دریافت‌کننده کمک بودند و نه رقبای اصلاح‌طلب آنان. و دوما جنابعالی که ظاهرا دامنه اشراف‌تان به همه اسرار و وقایع تا بدان حد است که گاه پیش از وقوع، از آنها خبر می‌دهید، چگونه است که این‌بار به جای اشاره به اسامی واقعی به سوال و کنایه و طرح آدرس اشتباه می‌پردازید؟ آیا بهتر نیست اگر اطلاعی از این موضوع ندارید به جستجوی نام 170 نفر در میان لیست جبهه متحد اصولگرایان بپردازید و یا همانند ما، شما نیز از قوه قضائیه بخواهید تا این نام‌ها را افشا نماید؟
اخبار سیاسی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------