آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

اظهارات جواد لاریجانی درباره پرونده هاشمی



اخبار,اخبار سیاسی ,  پرونده مهدی هاشمی

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه در مورد پرونده مهدی هاشمی و سایر موارد دیگر باید عدالت و قاطعیت را رعایت کند.

به گزارش تسنیم محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در پاسخ به سئوالی درباره روند مثبت قوه قضائیه در رسیدگی به مفاسد دانه درشت‌ها با نگاه فراجناحی و نحوه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی به طور ویژه، اظهار داشت: امیدواریم انشاءلله پرونده مهدی هاشمی نیز مانند سایر پرونده‌ها یک مسیر خوبی را طی کند.
 
وی درباره مطالبه مردم از دستگاه قضایی در این مورد، تاکید کرد: مطالبه مقام معظم رهبری و مردم در این پرونده و سایر موارد قانونی این است که قوه قضائیه آنچه که مبنای عدالت است را براساس قانون و با قاطعیت اجرا کند.
 
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با بیان اینکه دستگاه قضا باید مجری قانون باشد و از آن فراتر نرود، تصریح کرد: اجرای عدالت مطالبه مردم و مقام معظم رهبری است و سرلوحه تلاش مسئولان قوه قضائیه هم همین موضوع است و انشاءلله تا حد ممکن این مسیر را ادامه دهند.
 
لاریجانی خاطرنشان کرد: البته در این مورد دادستان مربوطه یا جناب حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای اطلاع‌رسانی می‌کنند و فعلا نهادهای دیگر قوه باید از هرگونه اظهارنظری خودداری کنند و به مصلحت نیست که در حال حاضر چیزی دیگری بگوییم، اما به هر حال تردیدی نیست که قوه قضائیه نهایت دقت را در این موارد خواهد داشت که عدالت و قانون در هر پرونده‌ای اجرا شود.
اخبار سیاسی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------