آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

زمان برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس



اخبار,اخبار سیاسی ,انتخابات مجلس

مقیمی خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان و مجریان انتخابات در کشور، به منظور ایجاد رقابت سالم و برقراری محیط دوستانه بین کاندیداهای احتمالی، تلاش جدی انجام می‌دهند.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات مجلس ‌هفتم اسفند ‌1394 برگزار می‌شود، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم‌‌اندیشیده شد‌.

به گزارش فارس، محمدحسین مقیمی ظهر امروز در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه صیانت از آرای مردم در انتخابات، به شدت مورد تأکید رهبری معظم انقلاب اسلامی است، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های کارشناسی صورت گرفته، هفتم اسفند سال 1394، به عنوان زمان برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.

مقیمی تأکید کرد: ایجاد شرایط یکسان برای رقابت تمامی کاندیداها و برگزاری انتخابات سالم، به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان ارشد وزارت کشور، به شمار می‌رود.

این مسئول افزود: همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، با مجریان برگزاری انتخابات در سطح ملی و استانی، ضروری بوده و مسئولان مربوطه، موظفند تا امکانات مورد نیاز را، در اختیار استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها قرار دهند.

معاون سیاسی وزیر کشور ایجاد نشاط سیاسی در جامعه به منظور حضور گسترده مردم در انتخابات را ضروری اعلام و تصریح کرد: گسترش فعالیت احزاب، گروه‌ها و سازمان‌های رسمی، به منظور افزایش شور و نشاط انتخاباتی، جزو برنامه‌های اولویت‌دار مسئولان ارشد این وزارتخانه قرار دارد.

وی برگزاری انتخابات سالم را مهم‌ترین برنامه مسئولان اجرایی مربوطه دانست و اظهار داشت: استفاده از امکانات و منابع دولتی، له یا علیه کاندیداها، اقدامی غیرقانونی بوده و ممنوع است.

مقیمی خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان و مجریان انتخابات در کشور، به منظور ایجاد رقابت سالم و برقراری محیط دوستانه بین کاندیداهای احتمالی، تلاش جدی انجام می‌دهند.

وی بیان داشت: تضمین برگزاری انتخابات سالم، باشکوه و قانونمند، به عنوان یکی دیگر از مهم‌ترین وظایف و مسئولیت‌های مدیران ارشد وزارت کشور، به شمار می‌رود.

معاون سیاسی وزیر کشور برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم را حق‌الناس اعلام و اضافه کرد: مسئولان وزارت کشور، تلاش می‌کنند تا در جریان برگزاری انتخابات در مراحل مختلف، حقی از کسی ضایع نشود.

وی مردم را بهترین مدافعان و حامیان نظام جمهوری اسلامی و مسئولان کشور برشمرد و عنوان داشت: حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف انتخاباتی، همواره مهر تأیید محکمی بر دفاع از آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و ولایت‌فقیه بوده است.

مقیمی اظهار کرد: هفتم اسفند سال 1394، در انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مردم کشور، با حضور گسترده‌تر و پرشورتر خود در صحنه انتخابات، مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی می‌زنند.

وی گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در صحنه‌های انتخاباتی، سیاسی و اجتماعی، نشان‌دهنده رضایت عمومی از عملکرد مطلوب مسئولان نظام جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی وزیر کشور تأکید کرد: مردم ایران اسلامی، در 36 سال گذشته، با حضور پررنگ خود در صحنه‌های مختلف مربوط به دفاع از کشور، توانسته‌اند وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی و همچنین خشم و انزجارشان را از ایادی استکبار جهانی، ثابت کنند.

وی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و باشکوه در هفتم اسفند سال 1394، ویژه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اندیشیده شده و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های مربوط به آن، در زمان مناسب، به مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی و استانی ابلاغ می‌شود.

مقیمی تصریح کرد: با همکاری و همراهی مردم و مسئولان با یکدیگر و همچنین با تبلیغات سالم از سوی کاندیداهای احتمالی، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با سلامت و مشارکت بالا برگزار می‌شود.
اخبار سیاسی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------