آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

هاشمی:بعضی رسانه ها می خواهند مردم همیشه توی اشتباه بمانند و روشن نشوند/مایوس شدن اکثریت مردم، جای خطر است



اخبار,اخبار سیاسی , هاشمی رفسنجانی

آیت الله هاشمی رفسنجانی طی سخنان منتشر نشده ای در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: بعضی رسانه ها می خواهند مردم همیشه توی اشتباه بمانند و روشن نشوند که دارید می بینید دارند چه کار می کنند، ولی علماء و دانشگاهی ها و دانشجوها همه ما وظیفه مان این است که حقایق را با مردم در میان بگذاریم مردم آشنا بشوند و بفهمند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی ، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد:یکی از وظایف بسیار بسیار مهم دانشگاهی ها و حوزوی ها و تریبون های رسمی این است که تلاش کنند، نگذارند مردم مایوس بشوند. آن روزی که مردم مایوس بشوند حتی اگر پیغمبر(ص) هم باشد آن موقع یه جور دیگری می شود.

 

در سوره یوسف اشاره شده به تاریخ. خداوند می فرماید:حَتَّى إِذَا اسْتَيْأَسَ الرُّسُلُ وَظَنُّوا...یعنی ما اینجوری تاریخ را با سنت هایمان پیش می بریم وقتی که دیگر حتی پیغمبران هم مایوس می شوند از آینده، آنوقت حوادثی پیش می آید که منتهی آن روز به تعبیر قرآن بصورت صاعقه بود. یعنی وقتی که جامعه ای اگر مایوس بشود از آینده همه که نشوند، اکثریت جامعه مایوس بشوند و نگران بشوند جای خطر است.

 لذا نباید آنهایی که الان مسلط هستند و همه چیز دستشان است خیال کنند که پیروزند، این پیروزی نیست. این پیروزی ها خیلی موقت ومحدود به زمان و شرایط خاص اگاه شدن مردم است. شرط مهم کار است. بعضی رسانه ها می خواهند مردم همیشه توی اشتباه بمانند و روشن نشوند که دارید می بینید دارند چه کار می کنند، ولی علماء و دانشگاهی ها و دانشجوها همه ما وظیفه مان این است که حقایق را با مردم در میان بگذاریم مردم آشنا بشوند و بفهمند. من فکر می کنم شرایط دنیا اینطوری است. دنیا دارد به طرف آزادگی می رود و استبداد در حال مرگ است و به تدریج مستبدین دارند از میدان بیرون می روند.

اخبار سیاسی - پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------