آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

جزئیاتی که نوبخت درباره مذاکرات هسته ای گفت



اخبار,اخبار سیاسی , مذاکرات ایران و 5+1

نوبخت گفت: برنامه ششم توسعه با کمک فعالان اقتصادی تدوین می‌شود. سخنگوی دولت با تأکید بر اینکه تنها دو مورد اختلاف در مذاکرات هسته‌ای وجود دارد، گفت: در شرایط عدم موفقیت، برنامه‌ریزی کرده‌ایم و قطعاً در این مورد از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کمک خواهیم گرفت.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور امروز در دومین همایش جهت‌گیری‌ اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رویکرد اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه تمام مقامات رژیم صهیونیستی و سناتورهای آمریکایی از روند مذاکرات هسته‌ای به تکاپو افتاده‌اند، گفت: اکنون توافق تا حد زیادی پیشرفت کرده و تنها دو بند اختلافی میان ایران و گروه 1+5 وجود دارد.

او گفت: 47 سناتور آمریکایی در نامه وزیر امورخارجه کشورمان، نگرانی خود را اعلام کرده‌اند و از این موضوع مستأصل شده‌اند.

نوبخت با بیان اینکه در مذاکرات هسته‌ای در راستای منافع ملت گام برخواهیم داشت، گفت: در این مذاکرات، دیپلمات‌های ما به خوبی و با تدبیر عمل می‌کنند، از همین رو، جای نگرانی نیست.

او با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: از ایشان به دلیل حمایت و رهنمودهای خوبشان در راستای گره‌گشایی تقدیر می‌کنیم و در این شرایط با تسلط بر امور و مسائل گام برمی‌داریم.

نوبخت با بیان اینکه افزایش رشد نقدینگی منجر به تورم می‌شود، گفت: یکی از بدیهی‌ترین علوم اقتصادی، رابطه میان رشد نقدینگی و تورم است که در این خصوص برنامه‌ریزی‌ لازم صورت گرفت و تورم موجود کشور به حداقل میزان کاهش پیدا خواهد کرد.

نوبخت با تأکید بر اینکه تمام وزرای اقتصادی و سیاست‌گذاران بر امور تسلط دارند، گفت: این افراد باتجربه و دست‌اندرکار بوده‌اند و بسترهای فعالیت‌های اقتصادی به شکلی مطلوب آماده خواهد شد.

او با اشاره به موضوع مذاکرات هسته‌ای تأکید کرد: در صورت عدم اصول توافق در مذاکرات هسته‌ای، باز هم برنامه وجود دارد و قطعاً در مسیر توسعه و تعالی کشور گام برمی‌داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با بیان اینکه برنامه ششم توسعه با کمک فعالان اقتصادی تدوین خواهد شد، گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهیم کرد که هم به لحاظ زمانی و هم به لحاظ مکانی در راستای توسعه حرکت شود که در این خصوص یکی از مهمترین موضوعات مورد تأکید در برنامه ششم توسعه کشور، توجه به صندوق‌ها خواهد بود تا فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را پیش ببرد.

اخبار سیاسی - نسیم آنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------