آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

روحانی در دیدار با دیپلمات ربوده شده



اخبار,اخبار سیاسی , حسن روحانی

رئیس جمهور در دیدار با دیپلمات آزاده شده ایرانی ضمن تشکر از عملکرد وزارتخانه‌های اطلاعات و خارجه و همه دستگاه‌های مرتبط در فراهم کردن شرایط آزادی نیکبخت گفت: شخصاً پیگیر و متأثر از موضوع اسارت شما بودم.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، روحانی امروز در دیدار نوراحمد نیک‌بخت دیپلمات آزاد شده ایرانی، ‌گفت: بهای پایبندی به آرمان‌های نظام و انقلاب، گاهی با شهادت، گاهی با جانبازی، گاهی با اسارت و تحمل فشارها و سختی‌ها پرداخت شده است و خداوند، همواره به ملت ایران برای عبور از سختی‌ها کمک کرده است.

رییس جمهور در این دیدار صمیمی ضمن پرس و جو در خصوص دوران اسارت دیپلمات کشورمان، گفت: آنچه به شما کمک کرد تا در مدت زمان طولانی اسارت روی اصول دینی و مذهبی و ملی خود مقاومت کنید، نصرت خدا و ایمان قوی بود.

روحانی با بیان اینکه خانواده شما نیز در دوران اسارت سختی‌ها و مشقت‌های بسیاری متحمل شده، گفت: برای ما این روحیه قوی، ایمان بر آرمان‌ها و ایستادگی در برابر سختی‌ها و مشکلات ارزشمند است و اجر و پاداش شما و خانواده‌تان نزد خداوند محفوظ است.

رئیس جمهوری ضمن تشکر از عملکرد وزارتخانه‌های اطلاعات و خارجه و همه دستگاه‌های مرتبط در فراهم کردن شرایط آزادی دیپلمات کشورمان، اظهار داشت: به عنوان رییس‌ جمهوری شخصاً پیگیر و متأثر از موضوع اسارت شما بودم و وقتی شما آزاد و وارد کشور شدید بسیار خوشحال شدم و امیدوارم با همان روحیه به کشور و خانواده وزارت خارجه خدمت کنید.

در این دیدار که دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، حسین فریدون دستیار ویژه رییس‌ جمهوری، دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و دکتر حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری حضور داشتند، نوراحمد نیک‌بخت دیپلمات آزاد شده ایرانی شرحی از نحوه و دوران اسارت و نیز شرایط آزادی خود ارایه کرد. همچنین همسر و فرزندان وی نیز در این دیدار با رییس جمهوری گفت و گو کردند.

 

اخبار سیاسی  - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------