آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

خاطره ای از سفر انتخاباتی میرحسین موسوی به یزد و توصیه همسر مرحوم آیت الله خاتمی به او



اخبار,اخبار سیاسی , میرحسین موسوی

همسر آیت‌الله خاتمی گفت: خانواده ما خود را در مسیر ولایت می‌بینند و می‌دانند. انشالله شما هم اگر پیروز شدید در خدمت اسلام، انقلاب و رهبری باشید.

مهدی مشکینی(خبرنگار) در صفحه فیس بوک خود نوشت:

به بهانه نامه تشکرآمیز همسر آیت‌لله خاتمی به رهبر معظم انقلاب اسلامی لازم دانستم این خاطره را برای اولین بار بنویسیم.

سال 88 و پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری، وقتی همراه (خبرنگار) آقای میرحسین موسوی به سفر انتخاباتی یزد- اردکان- رفته بودیم؛ بعد از حضور در مزار مرحوم آیت‌الله خاتمی(ره) به منزل مرحوم آیت‌‌الله خاتمی رفتیم.

در این دیدار آقای موسوی دقایقی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری و هدف از حضور در انتخابات سخنرانی کرد و همسر آیت‌الله خاتمی به نمایندگی از بیت ایشان، با تقدیر از حضور وی در منزل آیت‌الله خاتمی، گفت: خانواده ما خود را در مسیر ولایت می‌بینند و می‌دانند. انشالله شما هم اگر پیروز شدید در خدمت اسلام، انقلاب و رهبری باشید.

همسر آیت‌الله خاتمی در حاشیه این دیدار و در جمع چند تن از خبرنگاران به ما گفت: " من همیشه آقا را دعا می‌کنم، خداوند ایشان را حفظ کند، ما همیشه سهم(انار) ایشان را از باغات خود کنار گذاشته و برایشان می‌فرستیم".

ارادت بیت آیت‌‌‌الله خاتمی به مقام معظم رهبری، آنقدر در اظهارات خانواده ایشان روشن بود که این امر موجب تعجب برخی به اصطلاح خبرنگاران آن زمان- که اکنون برخی از آنان پناهنده شده‌اند- شد.

پیش از این سفر، شنیده بودم که رابطه عاطفی خاصی بین بیت‌ آیت‌الله خاتمی با مقام معظم رهبری هست اما شنیدن کی بود، مانند دیدن.

 

اخبار سیاسی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------