آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

نظر غرضی درباره هاشمی و احمدی‌نژاد



اخبار,اخبار سیاسی ,انتخابات ریاست جمهوری

غرضی معتقد است که هاشمی هنری که دارند این است که همیشه تا جایی که امکان دارد پای حرف خود می ایستد و استعداد خاصی هم دارند.

سید محمد غرضی نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در گفت‌وگو با نامه نیوز با اشاره به جایگاه سیاسی هاشمی رفسنجانی در ایران گفت: من از دهه 40 تاکنون ارداتمند اقای هاشمی بوده و هستم. در این 30 سال اخیر ایشان موضعی داشتند که همیشه مخالفان و موافقان سرسختی داشته اند.

وزیر ارتباطات دولت سازندگی خاطر نشان کرد: هنر آقای هاشمی این است که از انچه که می‌فهمد دست بر نمی‌دارد و همیشه جامعه را تحت تاثیر قرار داده است و خودش هم تحت تاثیر جامعه قرار نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: آقای هاشمی استعداد سیاسی بالایی دارد و چه زمانی که مسئولیت داشته اند و چه زمانی که مسئولیتی نداشته است بحث برد و شکست را نمی پذیرد آقای هاشمی هنری که دارند این است که همیشه تا جایی که امکان دارد پای حرف خود می ایستد و استعداد خاصی هم در این زمینه دارند.

غرضی در مورد جایگاه محمود احمدی نژاد در سپهر سیاست ایران نیز گفت: طرفدارانش و خودش دوست دارند به صحنه سیاست برگردند ولی نمی‌توانند چون او طرفداری ندارد.


اخبار سیاسی - نامه نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------