آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

استیضاح وزیر آموزش و پرورش کلید خورد



اخبار,اخبار سیاسی , استیضاح وزیر آموزش و پرورش

نماینده مردم بوکان در مجلس شوراى اسلامى از استیضاح وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت؛ عمده ترین دلیل استیضاح ناتوانى وزیر در جلب توجه دولت به تفاوت حقوق و مزایاى فرهنگیان نسبت به بسیارى از وزارتخانه ها و دستگاههاى دیگر است.

محمد قسیم عثمانى در گفت و گو با خانه ملت گفت : متاسفانه فشار معیشتى بر فرهنگیان به واسطه ى تورم و روشهاى نادرست و ناکاراى افزایش حقوق ناقص معلمان شاغل و بازنشسته، مانع از تمرکز آنها بر وظایف اصلى آموزشی و تربیتى آنها شده و لطمات آن در آینده خود را نشان خواهد داد.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علیرغم این وضعیت و علم وزیر آموزش و پرورش بر این مهم، اقدامى عملى در حوزه افزایش حقوق فرهنگیان شاهد نیستیم و طرح هایی همچون رتبه بندى در شرایط فعلى، مشکلى از فرهنگیان را برطرف نمى کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: به نظر می رسد وزیر آموزش و پرورش در همراه کردن دولت در جهت رفع مشکل معیشتى معلمان ناتوان بوده و این ناتوانى علاوه بر وضعیت معیشتى معلمان، دامن مدارس را نیز گرفته است.

عثمانی گفت:  به علت عدم تأمین هزینه هاى مختلف مدارس و عدم تامین کتابخانه ها و آزمایشگاهها، مدارس به حالت خود گردان در آمده و عملاً تأمین هزینه هاى مدارس بر دوش اولیاء افتاده و در مناطق و خانواده هاى محروم، به یک مشکل جدى تبدیل شده و خانواده ها را از مدارس فرارى داده است زیرا هر وقت دعوتنامه اى به اولیاى دانش آموزان مى رسد تصور این است که تشکیل جلسات و دعوتنامه بهانه اى براى گرفتن پول از خانواده ه ها است و خانواده هاى کم بضاعت کم کم نگاه شان به مدرسه عوض شده  که دلیل آن ناتوانى وزارت آموزش و پرورش در تأمین هزینه هاى مدارس است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه افزود:  این استیضاح به امضاى تعداد قابل توجهى از نمایندگان رسیده و فردا پس از امضاى تعداد بیشترى از همکاران جهت اعلام وصول تحویل هیأت رئیسه مجلس مى شود.

اخبار سیاسی - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------