آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

بیانیه لوزان نشانه خوبی درخصوص حل مسئله هسته‌ای است



اخبار,اخبار سیاسی , علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای، گفت: بیانیه مطبوعاتی لوزان که نتیجه مذاکرات چندماه اخیر است، نشانه خوبی درخصوص حل مسئله هسته‌ای است.

به گزارش تابناک، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار نوروزی با کارکنان نهاد قانونگذاری، گفت: خوشبختانه در ابتدای سال جاری تلاش‌های دولت در مسئله هسته‌ای دورنمای خوبی را نشان می‌دهد. از طرف دیگر بیانیه مطبوعاتی لوزان که نتیجه مذاکرات چندماه اخیر است، نشانه خوبی درخصوص حل مسئله هسته‌ای است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدوارم در دو سه ماه آینده مذاکره‌کنندگان بتوانند در مذاکرات نیت ملت ایران را که همان داشتن دانش هسته‌ای با ضوابط خاص خود است را برآورده سازند. البته در این رابطه باید دقت‌های لازم صورت گیرد. از طرف دیگر مسیر طی شده امیدوارکننده بوده و مردم ما خوشحال هستند که مسیر روشنی به‌وجود آمده است و قطعا این موضوع اثرات خود را خواهد گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه مجلس از حرکت تیم مذاکره‌کننده حمایت می‌کند، تاکید کرد: امیدوارم گفت‌وگوهای بین‌المللی به حفظ حقوق ملت ایران بیانجامد و مردم از فواید دانش هسته‌ای بهره‌مند گردند. همچنین امیدوارم با این گفت‌وگوها مشکلاتی را که بدخواهان به‌وجود آورده بودند، مرتفع شود تا زمینه شکوفایی اقتصادی فراهم شود.

لاریجانی با اعلام اینکه برداشتن تحریم‌ها به اقتصاد کشور کمک می‌کند، افزود: نمی‌گویم این موضوع علت تامه است، یقیناً این مسئله بخشی از محورها و موضوعات است، اما به طور حتم مهمترین مسئله این است که تدابیر اقتصادی در داخل کشور به نحوی باشد که به رونق اقتصاد بیانجامد.

اخبار سیاسی - تابناک

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------