آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

قدردانی رئیس جمهوری از ابراز همدردی مردم به‌ مناسبت فوت مادرش



اخبار,اخبار سیاسی ,حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی از مراجع عظام تقلید، علمای اعلام، شخصیت‌های کشوری و لشکری و همچنین اقشار مختلف مردم که با ارسال پیام و شرکت در مراسم تشییع و ترحیم والده مکرمه‌شان موجبات تسلی خاطر بازماندگان را فراهم آوردند، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
آغاز فصل بهار و دگرگونی طبیعت و تمنّای بندگان خدا برای رسیدن به «احسن الحال» در سال جدید، با شمیم روحبخش فاطمی و ستایش مقام «مادر» عطر‌آگین بود.

خداوند منّان را سپاسگزارم که غم از دست دادن مادری پرهیزگار، فداکار و محب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به‌ویژه زهرای اطهر(س)، با همدردی مردم عزیز و گرانقدری تسکین یافت که با ابراز لطف و محبت، بازماندگان را مورد تفقد قرار دادند.

لازم می‌دانم بطور ویژه از پیام محبت‌آمیز رهبر فرزانه انقلاب و حضور تسلی‌بخش معظم‌له در مجلس یادبود، صمیمانه قدردانی و تشکر کرده و برای ایشان، سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت نمایم.

همچنین از اظهار لطف و پیامهای تسلی‌بخشِ مراجع عظام تقلید و علمای اعلام، رؤسای محترم قوای مقننه و قضائیه، رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری، دبیر محترم شورای نگهبان، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان و اعضای محترم هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، نمایندگان محترم ولی فقیه در استان‌ها، ائمه محترم جمعه و جماعات، مدیریت و علمای محترم حوزه‌های علمیه سراسر کشور، بیت محترم حضرت امام خمینی‌(ره) به‌ویژه یادگار گرامی ایشان، معاونین محترم رئیس جمهور، وزرای محترم، سفرا، استانداران و فرماندهان محترم نیروهای نظامی و انتظامی، رؤسای گرانقدر دانشگاه‌ها و تشکل‌های علمی، شهرداران محترم، رؤسای سازمان‌ها، نهادها، جمعیت‌های مردم‌نهاد و نظام‌های تخصصی و صنفی، احزاب، رؤسای محترم نمایندگی‌های کشورهای خارجی در ایران، سایر شخصت‌های حقیقی و حقوقی و همه عزیزانی که با حضور در مراسم، ارسال پیام و یا به طرق دیگر اظهار همدردی کرده‌اند، صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

لازم می‌دانم از مردم استان سمنان به‌ویژه مردم شهرستان سرخه که با احساسات و عواطف غیرقابل وصف در این غم با اینجانب و سایر مصیبت‌دیدگان همدردی کردند، سپاسگزاری نمایم.
حسن روحانی

اخبار سیاسی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------