آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

ارسال گزارش نهایی حادثه شیراز به سران قوا



اخبار,اخبار سیاسی ,حادثه شیراز

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور از نهایی شدن گزارش حادثه شیراز و ارسال آن با امضای وزیر کشور به رئیس‌جمهور، سران قوا و سایر مسئولان خبر داد.

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در گفت‌وگو با فارس از نهایی شدن گزارش حادثه شیراز و ارسال آن با امضای وزیر کشور به رئیس‌جمهور، سران قوا و سایر مسئولان خبر داد.

وی با بیان اینکه در مجموع 10 نفر به دادگاه احضار و حکم جلب صادر شد، افزود: فردی هم که خود را روی کاپوت خودرو ماشین انداخته بود 3 روز پیش دستگیر شد.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور همچنین گفت: افراد دستگیر شده بر اساس برداشت شخصی این کار را انجام دادند و در این راستا اقدامات لازم توسط دستگاه قضا صورت خواهد گرفت.

عبداللهی همچنین در پی به شهادت رسیدن 8 تن از مأموران نیروی انتظامی توسط گروهک جیش‌العدل اظهارداشت: روز گذشته کاردار سفارت پاکستان توسط وزارت امور خارجه احضار و به وی تذکر داده شد.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور تصریح‌کرد: انتظار ما این است با جدیت بیشتری توسط مسئولان مرزی امنیتی و نظامی پاکستان با این مسأله برخورد صورت گیرد.

اخبار سیاسی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------