آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

نخستین سفر استانی روحانی به تهران



اخبار,اخبار سیاسی ,سفر رییس جمهوری به استان تهران

استاندار تهران از برگزاری نخستین سفر رییس جمهوری به استان تهران در ادامه سفرهای استانی دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدحسین هاشمی در نخستین نشست خبری استاندار تهران در سال جدید، درخصوص سفر رییس جمهور به تهران گفت: جناب آقای روحانی مدت‌ها بود علاقه‌مند بودند سفری به استان تهران داشته و از نزدیک با مردم این استان دیدار داشته باشند و بتوانند از نزدیک با مردم این استان گفت‌وگو کنند که با توجه به حجم کاری بالا در دولت، این سفر در سال 93 علی‌رغم میل رییس جمهور امکانپذیر نشد.

وی افزود: این نخستین سفر رییس جمهور به استان تهران در راستای سفرهای استانی است که در آینده نزدیک و پس از بازگشت از سفر گیلان انجام می‌شود. قطعا سفر رییس جمهوری و هیات دولت ضمن ایجاد امکان دیدار مردم استان با رییس جمهور، خیر و برکاتی را به همراه خواهد داشت.

استاندار تهران ادامه داد: در این سفر طرح‌ها و پروژه‌هایی که در شان رییس جمهوری است، توسط ایشان به بهره‌برداری می‌رسد و مشکلات و معضلات استان تهران به عنوان پرجمعیت‌ترین استان کشور با 13 میلیون جمعیت، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

هاشمی با بیان اینکه رییس جمهوری از سه شهرستان ملارد، قدس و شهریار در جریان این سفر دیدن می‌کند، افزود: پیشنهاداتی را توسط معاون برنامه‌ریزی رییس جمهور به ایشان اعلام کردیم و منتظر نظر رییس جمهور درخصوص برگزاری این سفر هستیم. به زودی مشخص می‌شود که این سفر به صورت یک مرحله‌ای و یا در چند مرحله برگزار شود به عبارت دیگر دیدار از این سه شهرستان استان در یک روز انجام شود و یا در چند روز متوالی خواهد بود. به هر ترتیب امیدواریم پس از سفر رییس جمهور به استان گیلان و در اولین پنجشنبه، سفر رییس جمهور به استان تهران برگزار شود.

وی درخصوص استفاده از شبکه 5 به عنوان شبکه استان تهران گفت: متاسفانه امروز علی‌رغم اعلام نظر ائمه جمعه استان، سازمان اطلاعات استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استانداری، هنوز صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران درخصوص شبکه استان تهران تصمیم‌گیری نکرده و خواست همه دستگاه‌های ذی‌ربط از جناب آقای سرافراز ریاست صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران این است که شبکه 5 به عنوان شبکه استان تهران ادامه فعالیت دهد اما ظاهرا صداوسیما درنظر دارد شبکه جدیدی را برای استان تهران اختصاص دهد.

استاندار تهران ادامه داد: با توجه به اینکه در استان تهران مجموعه‌ای از اقوام مختلف کشور ساکن هستند، استفاده از شبکه این امکان را ایجاد می‌کرد که زمینه وحدت میان اقوام با فعالیت این شبکه بیش از پیش تقویت شود. قطعا مردم تهران با این شبکه عادت کرده بودند و تغییر این شبکه مشکلاتی را برای آنها به وجود می‌آورد. شبکه 5 می‌تواند ضمن ایفای نقش ملی خود، در سطح استانی نیز ایفای نقش خوبی داشته باشد که امیدواریم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با این خواست ائمه جمعه، استانداری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافقت کند و تا پیش از سفر رییس جمهور به استان تهران، درخصوص این شبکه تعیین تکلیف شود.

هاشمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نامگذاری سال 94 به نام سال دولت، ملت، همزبانی و همدلی توسط مقام معظم رهبری گفت: در طول حدود 19 ماه گذشته تمامی دستگاه‌های اجرایی در سطح استان تهران با ایجاد همدلی و همزبان و اعتماد کارهای اجرایی را پیگیری کردند و بحمدالله با کمترین دغدغه در طول این مدت مواجه بوده‌ایم. قطعا با بررسی دقیق می‌توان عملکرد دستگاه‌های ذی‌ربط در سطح استان تهران مصداق رویکرد و نامگذاری مقام معظم رهبری دانست.

وی تاکید کرد: امیدواریم در سال 94 این همدلی و همزبانی بیش از پیش پررنگ‌تر شود و مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب بتوانند با استفاده از این همدلی و همزبانی همچون گذشته در جشن‌هایی مانند سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و پای صندوق‌های رای، از نظام و انقلاب خود پشتیبانی کنند. یقینا در هفتم اسفندماه سال جاری ملت ایران بار دیگر با حضور پررنگ خود پای صندوق‌های رای حماسه دیگری را رقم بزنند و نقشه‌های دشمن علیه نظام و دولت را خنثی کنند.

اخبار سیاسی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------