آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

پدر رضا ضراب در دولت قبل چه می‌کرد؟



اخبار,اخبار سیاسی , پرونده رضا ضراب

در سال ۱۳۸۶ طرح توجیهی ساخت کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش در سفر استانی هیئت دولت مستقیما از طرف خود ضراب در جلسه تقدیر رئیس‌جمهور از کار آفرینان تبریزی به وی داده شد و در پایان جلسه دستور موافقت احمدی‌نژاد صادر شد.

 حسین ضراب، پدر رضا ضراب است. گفته می‌شود در زمان جنگ، خانواده ضراب به دوبی رفته و رضا پسر کوچک خانواده در ترکیه مانده و آنجا به فعالیت می‌پردازد. پس از چند سال حسین ضراب پس از بازگشت به ایران کارخانه فولادسازی تیکمه داش را تاسیس می‌کند. این کارخانه هم‌اکنون به نام وی است و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش آفتاب، مدیر عامل این کارخانه حسین ضراب و رئیس هیئت مدیره کارخانه نیز رضا ضراب است. آگهی تاسیس کارخانه کلا به نام خانواده ضراب است. خانواده رضا ضراب یک خانواده کاملا مذهبی هستند و کل اعضای خانواده پیرامون شغل تجارت کم و بیش فعالیت داشته‌اند که از جمله فعالیت‌های‌ پدر رضا ضراب می‌توان به تاسیس و اداره شرکت بین‌المللی واردات و صادرات، تاسیس و فعالیت کشتیرانی (در استانبول ترکیه)، کارخانه فولادسازی (در تیکمه داش آذربایجان شرقی) ، صرافی (در دوبی) و … اشاره کرد که همین امر باعث می‌شود از رضا ضراب هم یک تاجر ساخته شود.

در سال ۱۳۸۶ طرح توجیهی ساخت کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش در سفر استانی هیئت دولت مستقیما از طرف خود ضراب در جلسه تقدیر رئیس‌جمهور از کار آفرینان تبریزی به وی داده شد و در پایان جلسه دستور موافقت احمدی‌نژاد صادر شد.

سرانجام در مدت کوتاهی کلنگ افتتاح کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش با حضور مقامات کشوری و استانی به زمین زده شد.

رضا ضراب تاجر ایرانی‌الاصل مقیم ترکیه است که در جریان افشای فساد گسترده مالی دولت ترکیه بازداشت و پس از مدتی آزاد شد. او همسر ابرو گوندش خواننده مشهور ترک است. 

 

اخبار سیاسی - آفتاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------