آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

در دوماه اخیر، احکام شرعی چقدر فرق کرده؟! / باز هم راهیپمایی و انتخابات در پیش هست ها!

برخورد دوگانه با مقوله بی حجابی سالهاست که سوژه رسانه هاست. در مناسبتهایی مانند۲۲ بهمن،روز قدس و انتخابات معمولا از حضور زنان بدحجاب و حتی…

مرتضوی خواستار برگزاری علنی دادگاه شد



اخبار,اخبار سیاسی ,سعید مرتضوی

سعید مرتضوی مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی روز سه شنبه درخواست کرد تا که دادگاه پنجم اردیبهشت وی به صورت علنی و با حضور خبرنگاران برگزار شود.

وی در گفت و گو با قضایی ایرنا گفت: به صورت کتبی از دادگاه درخواست کردم تا جلسه به صورت علنی برگزار شود و خبرنگاران نیز در این جلسه حضور داشته باشند.

وی افزود ، امروز نیز برای مطالعه پرونده ام در دادگاه حاضر شدم.

به گزارش ایرنا، پنجم اردیبهشت ماه سال جاری جلسه دادگاه سعید مرتضوی رییس سابق سازمان تامین اجتماعی و دادستان سابق تهران در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی برگزار می شود.

براساس این گزارش، این دادگاه در ارتباط با رای نقض شده از سوی دیوان عالی کشور در پرونده کهریزک و ارجاع آن به شعبه هم عرض برای رسیدگی مجدد است که در پرونده کهریزک، شعبه دیوان عالی کشور انفصال دایم از خدمات قضایی و پنج سال انفصال از خدمات دولتی در خصوص مرتضوی را تایید کرد اما نسبت به جریمه نقدی صادرشده ایراد گرفت.

مصطفی ترک همدانی وکیل شکات جمعی از کارگران پرونده تامین اجتماعی پیشتر در گفت و گوبا ایرنا اظهار کرده بود که در این جلسه به پرونده تامین اجتماعی نیز رسیدگی می شود.

 

اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------